„Здравейте аз съм Шуга"....... Какво по дяволите правя с живота си-помисли си Юнги като спря видеото което смяташе да запише. Телефонът на Юн звънна беше брат му Марк....
Разговор Юнги и Марк
-Слушам те глупако-каза Юн и се настани на леглото.
-Първо спри да ме наричаш така по умен съм от теб. И второ довечера ще те запозная с гаджето ми Хосок. Облечи се прилично и се дръж нормално мерси. А и сготви или поръчай нещо. Тази вечер ще се прибера по рано а той ще дойде към 20:00.-издърдори Марк
-Я виж ти идиота си имал гадже, той сигурно е по голям идиот и от теб за да се хване на глупостите ти- изсмя се Юнги в слушалката, въпреки че не можеше да го види Юн почувства смръзяващия поглед на Марк.
-ЮНГИ-повиши тон Марк
-Добре де добре малко братче извинявай всичко ще е както ти пожелаеш. А сега чао че трябва да се приготвям-побърза да каже Юн и затвори....
Край на разговора
Как този глупак си е хванал гадже а аз не мога, сигурно ще е някой грозник като него. Но нека се приготвя все пак не трябва да го излагам...-помисли си Юнги, даже се учуди от себе си как така е толкова мил с братчето си.
Всичко вървеше по план, Юнги беше оправил на всякъде, поръча храна, подреди масата, взе душ и се облече. Остана най-трудното да се държи добре без да изтърве някоя псувня или глупост.
Марк се беше прибрал преди около два часа и от тогава не е излизал от стаята си, Юнги реше да го провери. Когато стигна до вратата почука и влезе. Малк се беше облякъл доста добре. Все пак гаджето му щеше да идва, нямаше търпение глупакът.
20:00 и на вратата се позвъня Марк изхвърча през коридора за да отвори а Юн го последва. Когато и двамата бяха пред вратата Марк отвори а Хосок стоеше там с цялата си прелест. Сини дънки скъсани на коляното, бяла тениска, кожено черно яке, коса черна като нощта и блестящи очи. Юн не можа да повярва на очите си. За момент остана с отворена уста но се свести когато Хоби се хвърли в прегръдките на Марк.
-Любими нека те запозная с брат ми... Юнги Хосок,Хосок Юнги
-Приятно ми е казаха едновременно двете момчета
Какъв опиеняващ глас мамка му.- помисли си Юнги.
-Нека не стоим на вратата заповядай-едва едва успя да каже Юнги......
YOU ARE READING
BTS SMUTS
FanfictionТакаа значи, четете на своя глава. Настанете се удобно, веземете пуканки и светена вода и започвайте да четете. Абе просто смутчета!