Намджун и Джин бяха двойка от 2 години. Много се обичаха правеха всичко един за друг. Дори сексуалният им живот за две годишна връзка не бе се променил, беше все така страстен и пълен с любов. Нито на Намджун нито на Джин им липсваше нещо. Но тайно Намджун се надяваше един ден да пробва с трети. Не знаеше защо, може би защото най-добрият му приятел Юнги го е правил с гаджето си Хосок и с още един, или от чисто любопитство. Беше го страх, не беше го срам да попита Джин, защото не знаеше как ще реагира гаджето му. Той обмисляше много варианти. Един от тях беше да върже Джин и да го накара на сила, но това му се струваше прекалено грубо. Тогава се сети че скоро имат годишнина и започна да обмисля плана си. Но все още не знаеше кой ще бъде третия и се сети за другия си най-добър приятел Джимин. Знаеше че това малко извратено човече ще се съгласи от първия път и няма да има нужда да го умолява. И най накрая реши да му се обади.
Разговор Джун и Джимин
-Джиминшии
Джун използваше прякори само когато е намислил нещо и на Джимин му стана ясно за какво ще става въпрос в разговора.
-Кажи разрушителю
-Любими мой приятелю, ще те питам направо искаш ли да правим тройка???
За момент Джимин се стъписа, не знаеше какво да каже но в следващия момент избухна в смях....
-Знаеш че съм навит за такива работи....
-Добре Джиминши радвам се че се съгласи!
-Та кога го правим..
-Ами мислех да е на годишнината ни с Джин, защото обмислях още един вариант но не мисля че е прекалено жесток...
-А какъв е ако не е тайна?
-Ами мислех да го завържа и да го накарам на сила!
-Ти наистина не си наред с главата.......
-Добре де добре значи си съгласен.
-Да
-Добре тогава в неделя ще ти пиша към колко да дойдеш към нас!
-Оке чао за сега.
-Чао.
Край на разговора.
Намджун беше измислил всичко сега му оставяше да подготви Джин за случващото се.
-Любов ще дойдеш ли да поговорим.
-Да Джуни кажи.
-Ами аз такова говорих с Юнги, и той ми разказа, че е правил тройка с Хоби и още някой. Как ти се струва като идея смисъл само те питам.
ESTÁS LEYENDO
BTS SMUTS
FanficТакаа значи, четете на своя глава. Настанете се удобно, веземете пуканки и светена вода и започвайте да четете. Абе просто смутчета!