Ти и най- добрата ти приятелка се връщахте от училище. Бяхте доста изморени защото денят ви беше меко казано ужасен, първо учителката ви по математика ви е дала тест който никой не успя да реши, второ НАЙ-ДОБРИЯТ ТИ ПРИЯТЕЛ Джимин съсипа любимата ти блузка с кафе и трето, гаджето на най-добрата ти приятелка скъса с нея. Двете живеехте в съседни къщи и затова винаги се прибирахте заедно. Когато стигнахте до твоята врата се прегърнахте и си казахте по едно чао.
Т/И: Чао, надявам се поне вечерта ти да е хубава!
Т/И/П: Благодаря и аз се надявам твоята вечер да е хубава!
Двете се прегърнахте, и всяка влезе в къщата си. Ти живееше сама защото родителите ти постоянно пътуваха. Остави чантата си настрани взе телефона си и се хвърли на дивана....
Meow_meow_nigga add u as a friends===
Do u want add meow_meow _nigga back..
Yes-No
meow_meow _nigga
Хей красавице!
Im_a_princess
Къв си ти бе!!
meow_meow _nigga
Ти ще кажеш принцесо!
Im_a_princess
Оооо, абе яяя.... Не ми е до тебе ся
meow_meow _nigga
Знаеш, че може да ми вярваш нали... или моята принцеса ме е забравила??
След тези думи ти се замисли, имаше само един човек който те наричаше негова принцеса и това беше доведения ти брат Юнги.......
Im_a_princess
Ю-юнги ти ли си??
meow_meow _nigga
Най накрая... благодаря ти боже... вече си мислех че съм объркал номера
Im_a_princess
Копеле такова как ми изкара акъла бе!! Оппа хайде да се видиммм сегааа ако можее!!
meow_meow _nigga
Етоо и лигавата ми принцеса се завърна с пълна скорост. Добре ще дойда във вас нали не си си сменила адреса?
Im_a_princess
Не глупако идвай!
Seen 22:00
С Юнги не се бяхте виждали от доста време, тоест от три години когато той се скара с баща си и си тръгна. Ти от доста време го харесваше но не знаеше как да му го кажеш, все пак сте брат и сестра макар и доведени. Мислеше си че с времето чувствата ти ще отминат, макар и да не си го виждала три години отново усети тази тръпка в стомаха, и онова гадно изчервяване когато разбра че е той. Нямаше търпение да го видиш и да го гушнеш толкова силно..... На вратата се позвъни и ти излезе от мислите си и отиде да провериш кой е. Когато отвори на вратата седеше едно високо момче с черна тениска, черни дънки ,черна шапка и черна маска с руса коса.
YOU ARE READING
BTS SMUTS
FanfictionТакаа значи, четете на своя глава. Настанете се удобно, веземете пуканки и светена вода и започвайте да четете. Абе просто смутчета!