Когато Куки беше на пет годинки родителите му решиха да осиновят дете, защото не искаха Куки да е самичък когато порасне. И така същата година 4 годишния Ким Техьонг прекрачи прага на дома на семейство Джон. С времето двете момчета се опознаваха r сприятеляваха, двамата се обичаха като истински братя. Годините летяха така бързо че неусетно Куки беше станал на 19 а Те на 18.
Днес е Понеделник така че Куки трябваше да излиза с негови приятели, а това означаваше че Те ще остане сам. Плановете на Кук се отмениха, защото Хоби бил глътнал муха и вдигнал на крака целия квартал а Юнги се разболял. Кук реши да каже на Те, че няма да излиза. Но когато се приближи до стаята на Те чу странни шумове. Приближавайки се още разбра, че тези звуци са стенания от удоволствие. Мислеше си да го остави на спокойствие, но едно определено чувство надделя, и определено това чувство беше любопитството. Куки се приближи максимално до вратата и я отвори. Гледката го шокира но и възбуди. Гледайки полуголия Tе с ръка около члена, потно чело и леко притворени очи, го караше да откачи. Чувайки името си от леко отворените меки устни на по малкото момче Куки се шокира. Да не би по малкото му братче да го желаеше колкото той него. Да не би Куки да го е избягвал толкова много време когато излиза от банята защото знаеше какво ще се случи. Не издържа и спусна ръка към члена си. Обхвана го и задвижи ръка в такт с Те. Двамата се допълваха. Те лежеше на леглото си стенейки името на Кук, а Кук облегнал се на вратата на стаята на Те стенеше неговото име. Не след дълго Те свърши с гърлен стон, защото мислеше че няма никой в къщи. Когато стори това Куки не издържа и връхлетя в стаята.
-К-куки какво правиш тук-едвам изскимтя бързайки да се покрие с одеялото което беше наблизо.
-Аз живея тук Техьонг!-отговори Куки вече приближавайки се към него.
-Не ми е ясно защо се криеш малчо, знаеш че съм виждал това страхотно и секси тяло м...-продължи по голямото момче вече настанявайки се над Те.
С един замах премахна одеялото.
-Ако знаех, че имаш чувства към мен отдавна да съм те изчукал и да съм те направил мой-изрече Куки като разби устните им в една целувка. Без да се замисли Те отвърна на целувката. Беше страстна и пълна с любов, не братска любов а от онази изпепеляващата когато двама души се обичат до такава степен, че биха убили един за друг.
-Ще те направя мой- прошепна Куки на Те отделяйки се от целувката захапвайки мекото на ухото на Те. Спечелвайки си стон от по малкото. Кук се залепи за врата на по малкото като оставяше големи синьо-лилави петна, продължи надолу като не пропусна да отбележи мястото между ключицата и врата. А те се разтапяше под Кук, оставяше се в ръцете му, знаеше че няма да съжалява. Когато по големия стигна до члена на по малкото го обхвана с ръка и я задвижи погледна го в очите и му каза
-Сега вече ще разбереш удоволствието викайки името ми- довършвайки изречението си налапвайки цялата дължина на по малкото. А Те той просто си умираше от кеф.
К-куки а-аз ще свърша-едвам изрече Те и свърши в устата на Кук. Той го погледна в очите преглъщайки звучно.
-Много си вкусен бейби бой, време е татенцето ти да те накаже, защото толкова много време го държа на сухо- продължи Кук с плътен и възбуждащ глас.
-Сега съм само твой татенце каза Те като бутна Кук на леглото и се настани в скута му така че члена му на Кук да влезе в дупето му. При това движение и двамата истенаха.
-Толкова време чаках това- каза Кук като се задвижи бавно в Те. След известно време Те свикна с дължината на Кук и започна да подскача нагоре надолу нанизвайки се на члена на Кук. А от своя страна той придържаше дупето на Те и целуваше врата му.
-Ммм....агхх..мхмм... точно там татенце..... по бързо моля те- Крещеше Те а Кук се забиваше все по яростно и по яростно. Те беше на път да свърши за четвърти път, когато усети доплина която го запълва, Джънкук беше свършил на дълбоко в него, и само мисълта затова го накара да свърши. Куки се просна на леглото до Те и му прошепна ще бъдеш ли моята половинка... Едно глухо но сигурно да се чу от устните на Те.
-Обичам те- каза Кук като придърпа те в прегръдките си, завивайки ги с одеялото. Двамата заспаха от умора щастливо прегърнати.
Ейооо,съжалявам че се забавих многоо с тази глава. Обещава че, ще качвам по често.Давайте идеи за следващи глави защото си нямам и на идея за какво да пиша. Можеда са и boyxgirl иboyxboy.Чакам вашите предложения иии ще се видим в следващата глава. ❤❤
KAMU SEDANG MEMBACA
BTS SMUTS
Fiksi PenggemarТакаа значи, четете на своя глава. Настанете се удобно, веземете пуканки и светена вода и започвайте да четете. Абе просто смутчета!