YOONMIN

1.2K 25 9
                                    


Юнги и Джимин бяха гаджета от почти година и не бяха правили неща за вързрастни както обичаше да ги нарича Джимин. Утре беше годишнината им,и не мислеха да правят нещо специално просто щяха да се разходят в близкия парк,а после щяха да гледат някой филм. Само че това беше според Юнги, Джимин бе измислил още нещо!!!

Г.Т.Юнги

Когато се събудих, беше към 7 и нещо, значи имам време да направя закуска на Джимин, добре че още спи. Слязох долу и му направих палачинки, залях ги с мед и сложих сметана отгоре като поръсих с малко пръчици и сложих една черешка за завършек. Сложих чинията с палачинки на поднос на който бях сложил една роза чаша кафе и подаръка ми за Джимин. Когато бях готов се качих горе и събудих Джимин с нежна целувка по устните. Даже в съня си ми отвръща.

-Добро утро любов-казах аз като го целунах по нослето- И честита годишнина!- продължих аз като поставих подноса на крачетата му.

-Добро утро любов-отвърна ми той като се прозя-Честита годишнина-продължи той като ме дари с една от нежните си и пълни с любов целувки.

-Закуска в леглото за моето всичко- казах аз като му посочих подноса.

-Закуси и се облече,че трябва да излизаме-казах аз като вече отивах към банята. Когато излязох той вече беше готов и ме чакаше пред вратата

-ЮНГИИИ ПО БЪРЗО- извика отдолу.

-Идвам де идвам обличам се-отвърнах му аз като вече обличах тениската си. Когато бях готов сложих малко парфюм взех якето си и злезнах по стълбите. Там ме чакаше Джимин в цялата си прелест. Набързо обух обувките си и излязохме.

Г.Т.Неутрален

Двамата влюбени се разхождаха в парка и си говореха на различни теми. Стана късно и Джимин искаше да си ходят в къщи.

-Бебееее хайде да си ходиммм-измоли се Джимин

-Ама защо виж колко ни е приятно така-каза Юнги като прегърна Джимин през кръста.

-Измислил съм ти изненада- отвърна му Джимин като му намигна.

-ААА виж колко часа е станало, хайде да се прибираме тогава- отговори Юнги. Джимин имаше кос в ръцете си защото знаеше, че Юнги много харесва изненади и би направил всичко за тях. Докато вървяха Юнги си нямаше и на идея какво му беше приготвило по малкото момче. Когато се прибраха Юнги се излегна на дивана и зачака Джимин, който беше отишъл в спалнята им.

BTS SMUTSWhere stories live. Discover now