Г.Т.Х
Може да прозвучи странно но май харесвам мъже!! Аз съм Хосок на 19 и съм от Сеул. И току що осъзнах че харесвам мъже(kakto moq milost osuzna, che ne sum kachvala ot otdawna). Таа как го разбрах ли! Всяка шибана сутрин гледам как съседа ми Мин Юнги се приготвя за работа. И по дяволите всяка сутрин го виждам гол след като излиза от банята, мамка му Мин Юнги има хавлии за бога. А и постепенно желанието да ме изчука ставаше все по голямо и по голямо. Може би той беше единствения мъж който съм виждал гол, и то с доста голям.... Сещате се какво...( v momenta si predstawqm fizionomiqta na Hobi). Таа днес отново в шест часа Юнги влезе в банята. И аз както винаги бях готов да си бия една след това, като си мисля как ще ме изчука. Мислих мислих и накрая реших днес ще действам. Облякох си една черна блуза с черни дънки и сложих една черна маска и влязох в тях, за моя радост той още беше в банята. Отидох до врата и го видях, капките вода се стичаха по добре оформеното му тяло, косата му блестеше, а този член как исках да е в устата ми. Точно в този момент тялото ми крещеше изчукай ме...... По едно време се осъзнах той излизаше от банята....
Г.Т.Н
Залисан от мисли Хоби не забеляза кога Юнги бе завършил сутрешните процедури и вече беше готов да излезе от банята.
-Мамка му... ся къде да са скрия.
Хосок се въртя въртя и накрая видя че завесите на прозореца са дълги до земята и ако се скрие зад тях Юнги няма да го види. Побърза и се скри зад тях. Но пропусна една малка подробност обувките му се виждаха.
Г.Т.Ю
Излизам аз най спокойно от банята разбираш ли, отивам до леглото нали да си взема дрехите и да са облека и кат са наведох видях някви обувки. Мисля аз и си викам това сто процента е якото съседче. И си викам ай да видим да проверя отивам аз нали дърпам завесата и какво да видя Хосокито потънал в дън земя от срам. Толлкова го харесвам че си нямате и на представа. Очаквах да дойде още преди седмица, забелязах го как ме гледа от терасата си. Единия път даже бинокъл си беше взел да не изпусне нещо патето.
Г.Т.Н
Юнги се приближи до завесата и я дръпна..
-Какво по дяволите търсиш тук???
-Амии Юнги а-аз такова дойдох да ти искам захар ама, ти не отвори и реших да вляза да си взема ама после те видях да се къпеш и-и – Хосок не довърши изречението си, а клекна пред Юнги и налапа целия му член.
-Мамка му Хосок-изстена Юнги
По малкото въртеше езиче около члена на Юн заедно с това и главичката си. Юнги стенеше от удоволствие. Накрая не издържа и хвана косата на Хоби и започна да се забива в него..
-Сега е време да те накажа, затова че влезе у нас- каза Юн като се надвеси над дупето на Хосок, за да навлажни входа му все пак не беше толкова лош...Щом топлия език на Юн докосна дупчицата на Хоби той изстена сладко. Юн не спираше да облизва и да върти езичето си около входа му, като прибави и пръсти. Хосок си умираше от кеф.
-Ю-юн искам..-едвам изрече Хосок
-За теб съм татенце, и какво иска моя принц
-Искам те в мен татенце сега.
-Слушам и изпълнявам-каза Юнги като се намести на входа на малчото, искаше да бъде внимателен с него но на Хосок тази идея не му се струваше добра. Юнги започна бавно да вкарва члена си в Хоби, когато малчото бутна дупето си на вътре като позволи цялата дължина на Юн да влезе в него. При това му движение двете момчета изстенаха името на другия. Хосок вече беше свикнал, а Юнги се забиваше безмилостно в малчото.
-АГХХ...МАМКА МУ ТОЧНО ТАМ ТАТЕНЦЕ-крещеше Хосок а Юн който вече за пореден път удряше точката му. Няколко пози по късно и Хосок който беше на път да свърши четвърти път, деляха Юн от това да запълни дупето на Хоби. И няколко силни тласъка, Юн запълни дупето на Хоби, а само мисълта за това го накара да се изпразни на коремчето си за четвърти път.
-Явно днес няма да се ходи на работа- каза Юнги като се пльосна на леглото до Хоби гушна го зави себе си и него, и така заспаха изморени.
Край
Hello my friends dnes sum vi prigotvila neshto po razlichno heh.... Nadqwam se da vi dopadne. And im so sorry, che ne sum kachvala otdawna heh. Blagodarq vi che sledite tazi bozichka I adios ot men.
YOU ARE READING
BTS SMUTS
FanfictionТакаа значи, четете на своя глава. Настанете се удобно, веземете пуканки и светена вода и започвайте да четете. Абе просто смутчета!