22

977 84 30
                                    

"Ben çok açım"

Hemen üstümden ittim San'ı. Ben ne bekliyordum ki bu öküzden zaten.

Yataktan kalktım ve odadan çıkacaktım ki San kollarını arkamdan doladı ve karmının üstünde birleştirdi.

"Tamam özür dilerim aslında bunu demeyecektim. Ama diyeceğim şey için hazır mıyız bilmiyorum"

Başımı geriye doğru yasladım. "Hazırız bence San. Söyle gitsin" derin bir nefes aldı.

"Tamam o zaman. Senin de zaten bildiğini düşünerek söylüyorum. Seni seviyorum. Hatta sevmekten de öte olduğunu düşünüyorum. Aramızdaki bağ benim için çok özel ve artık sadece yakın arkadaşım gözüyle bakmadığımı fark ettim sana. Sevgilim olmanı çok istiyorum" kalbim söyledikleriyle daha da hızlı atmaya başladı. Kollarının arasında döndüm ve bu sefer ben kollarımı boynuna doladım.

"Ben de seni seviyorum kalbim. Benim için ne kadar özel olduğunu anlatamam. Aslında beni sevdiğini pek düşünmüyordum özel hayatın yüzünden. Ama şu an sen kendin söylüyorsun ve ben nasıl hala bayılmadım onu düşünüyorum" muhteşem gülüşünü tekrar bana sundu.

"Sakın bayılayım deme. Bundan sonra seni inandıracağıma emin olabilirsin bebeğim. Aşkım tamamen gerçek" bana ne zamandır bebeğim demiyordu. Şu an kalbim nasıl eriyor bir bilseniz.

"Hala inanamıyorum. Koskoca Choi San beni seviyor. Bunu herkes duymalı. Özellikle yellozlar. Nasıl haberdar edeceğiz onları?" uzak durmalılar sevgilimden. Sevgilim...

"Sen bir yolunu bulursun artık. Ayrıca Jung Wooyoung beni sevdiği için ben daha şanslıyım. Ve sana olayın gerçek olduğunu şimdi kanıtlayacağım"

"Bekliyorum"

Ve San dudaklarımızı birleştirdi. Hiç öyle şoktan karşılık veremedim falan demeyeceğim. Hemen verip öptüm mis gibi. Ama ben galiba ölüyorum. Onunla öpüşmek dünyanın en iyi şeyi olabilir. Ama siz hiçbir zaman bilemeyeceksiniz. Yolarım çünkü.
Uzun bir süre sonra dudaklarımızı ayırdık.

San dudaklarını yalayıp "İnandın mı?" dedi.

"İnanmadım bir daha göstersene"

Şarkı 💖
SuperM - I Cant Stand The Rain

BROWNİ ~WoosanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin