millie
skip time
minęły prawie dwa tygodnie od ostatnich wydarzeń i w między czasie w ogóle nie widziałam się z Finn'em bo się przeziębiłam więc chłopak nie musiał wypełniać swoich obowiązków.
Dziś była niedziela i rodzice dziś zabierali mnie, i Lucasa na rodzinną kolację do jakiejś restauracji więc byliśmy już w drodze.
@milliebobbybrown : <3
@sadiesink, @noahschnapp and 10 others like this post
funkcja komentowania została wyłączona
powiedziałam już Lucasowi co zaszło ostatnio między mną a Finn'em więc niech już niedługo szykuje 50 dolarów.
- już jesteśmy - powiedziała mama, po czym wszyscy wysiedliśmy z auta
weszliśmy do restauracji, zdjelismy kurtki i powiesiliśmy na wieszakach, a rodzice podeszli do kelnera powiedzieć mu że mamy rezerwację.
usiedliśmy przy jakimś stoliku pod oknem i dostaliśmy Menu.
ja zamówiłam jakiś makron z krewetkami, Luca spaghetti, a rodzice... wsumie nawet nie słuchałam.
czekając na swoje dania rodzice znaleźli jakiś starych znajomych i wyszli z nimi pogadać na dwór, a ja z Lucasem byliśmy zajęci czymś w telefonach, gdy nagle poczułam jak ktoś puka mnie w plecy.
Obróciłam się i zobaczyłam Louisa i Noah.
- chłopaki! jak miło was widzieć!
- Mills, może chcesz dołączyć do naszej randki? - zapytał Noah z dziwnym uśmieszekiem.
- wybacz ale jestem na rodzinnym obiedzie
- ano to pardon, droga pani
- Millie, kto to jest? - zapytał Lucas z dosyć nie określonym wyrazem twarzy
- to moi, przyjaciele. Noah i Louis. pamiętasz jak opowiedalam Ci o ostatniej akcji z Finnem, prawda?
- No jasne. nie zapomnę że powiedziałaś mi że się całowaliście
- CO DO CHUJA WAFLA?! - wykrzyczał Noah na całą restauracje tak że wszyscy się na niego spojrzęli a Louis miał ochotę schować się pod stołem
- Całowaliście się i ten baran nam nie powiedział?! - zapytał trochę ciszej- myślałam że by wam powiedział...
- kobieto my się z nim nie widzieliśmy od twoich wagarów
- Ja też się z nim nie widziałam bo byłam chora
- Ja sobie z nim dziś pogadam. zajadziemy do niego i ja mu powiem co myślę. - powiedział szatyn i wstał od stołu
w tym samym czasie kelner przyniósł nasze jedzenie.
- możemy prosić na wynos?
- jasne - odpowiedział kelner i zabrał nasze dania i po chwili przyniósł je w plastikowych opakowaniach
już ubrani, wyszliśmy z restauracji, a gdy rodzice nas zobaczyli prawie im oczy z orbit wypadły.
CZYTASZ
bodyguard ||fillie||
Fanfictiongdzie millie przekonuje się, że miłość potrafi być suką 1 w #fillie - 05.05.2022r.