selamlar
kimetsu no yaiba'nın filmini izlemek için sinemaya gitmiştim. önümdeki arkadaşlar demon slayer'ın abartıldığını ve o kadar güzel olmadığını söylemişti. internette de buna benzer yorumlar görünce biraz bu konu hakkında düşündüm. ama o arkadaşlarla aynı düşünceye sahip olmadığımı fark ettim. yine de farklı insanlarız ve hepimizin de farklı fikirleri var. bir kny fanı bile bunu dese tepki vermem. her neyse genel olarak gördüğüm birkaç şeyi maddeleyip kendi düşüncelerimi söyleyeceğim.
1-kimetsu no yaiba'nın konusu çok basit
öncelikle animenin konusuna birlikte bakalım. tanjiro kız kardeşinin iblise dönmesi üzerine kız kardeşini yeniden insana döndürmesi için bir iblis avcısı olur. ayrıca ailesini öldüren ve kız kardeşi nezuko'nun iblise dönüşmesini sağlayan iblislerin başı kibutsuji muzan'ı ortadan kaldırmak ister.
şimdi fanların bu animeyi sevmesinin sebebinin konusu olduğunu düşünmüyorum. sevmelerinin nedeni konunun işleniş biçimi. çünkü sen istersen dünyadaki en eşsiz konuyu bul ama onu işleyemedikten sonra bir değeri yok. kimetsu no yaiba'nın konusu eşsiz değil evet fakat konusunun işleniş şekli insanları çekiyor. en azından benim düşündüğüm bu.
2-müzikler ve çizimleri bu kadar iyi olmasa anime çöp
elbette müzikler ve çizimler önemlidir animede. eğer gözü rahatsız edecek şekilde çizimleri olsaydı birçok insan demon slayer'ı izlemezdi. lakin bu demon slayer için değil neredeyse bütün animeler için geçerli. bir animenin yeni sezonunda çizimleri değişti diye animeyi izlemeyi bırakan tonlarca kişi varken demon slayer'ı burdan vurmak bana mantıksız geliyor. çünkü bu demon slayer'a özel olan bir şey değil.
müzik ise önemli etkendir. kimetsu no yaiba'nın müzikleri gerçekten çok iyi. bu sadece animeler için değil film ve diziler için de geçerli. sizin tüylerinizi diken diken eden sahneleri bir de müziksiz dinleyin. aynı hissıyatı alamazsınız.
evet, müzikleri ve çizimleri iyi olmasaydı kny eksik kalırdı. müzikleri ve çizimleri onu tamamlıyor.
3-karakterlerin yetersiz olması
baştada dediğim gibi hiçbirimiz aynı değiliz ve sevdiğimiz şeyler farklı. bu oldukça doğal.
şahsen ben animedeki karakterlere çok çabuk bağlandım. mangayı okumuş biri olarak da mangada olan ama henüz animeye gelmemiş karakterlere de aynı şekilde bağlandım. ama bunun kişisel bir şey olduğunu düşünüyorum. ben bu karakterlere çabucak bağlandıysam karakterleri hissedememiş kişiler de olabilir. bu konu öznel bana kalırsa.4-"benim için en iyi anime" diyenlere sövülmesi
bunu bizzat kendim yaşadım pgorfodkdkdkd
demon slayer benim için en güzel anime. bir sürü anime izledim ancak hiçbiri bana kny'daki hissiyatı veremedi. başka biri için en iyi anime x animesi olur diğeri için z animesi. hepimizin hoşlandığı şeyler farklı. bu yüzden bu konuda da hakaret almayı doğru bulmuyorum. özellikle benim görüşüme göre dediysem. sen katılmayabilirsin. demek ki ben o seride bir şeyleri sevmişim.konuyu şöyle bir toplarsak kimetsu no yaiba'nın abartıldığını düşünmüyorum. elbette abartıldığı konular var ama yukarıda yazdığım nedenler ve onun gibi olan nedenleri baz alırsak hayır abartılmıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hadi biraz konuşalım |kny|
Fanfiction›kimetsunoyaiba‹ demon slayer ve demon slayer fandomı hakkında düşündüklerim. çoğunlukla nefretimi kusuyorum.