selam
nasılsınız
böyle bir kitabım olduğunu unutmuşumhazır 2. sezon bitmişken biraz konuşmak istedim. öncelikle sayın ufotable her bölüm az kalsın bana kalp krizi geçirtirdiğiniz için teşekkürler
resmen animeyi başka bir seviyeye taşıdılar. mangayı okurken bu kadar heyecanlanmamıştım.
diğer bir konu da sayın ufotable sezonu bitirdiğiniz yeri seveyim.
kokushibo, gyokko, hantengu ve doma görmeyi umuyordum ben benim hayallerim vardı ve siz o hayalleri yıktınız. toplantıyı neden 2. sezona koymadınız??? 2. sezonu toplantı ile bitirselerdi daha iyi olurdu. en azından douma'yı gördük ona da şükür o da daki ve gyutaro'nun geçmişi sağ olsun yoksa doma'yı da göremeyecektikhazır doma'nın konusu açıklanmışken sarışın douma göremediğim için kızgınım ama kızgınlığımı mamoru miyano götürdü. douma'nın seslendirmeni olarak çok güzel bir iş başarmış. zaten kendisini daha öncelerde de manyak karakterleri canlandırırken ne kadar başarılı olduğunu görmüştük. mamoru miyano için uzun uzun paragraflar yazardım fakat hayranlığımı bir kenara bırakıp diğer şeylerden bahsedeceğim. sonuçta douma'yı 1 dakika bile göremedik.
daki ve gyutaro'nun ses aktörleri de oldukça iyi bir iş başarmışlar. bir sıkıntı var ama. ume'nin gözleri neden maviydi? yeşil olması gerekiyordu. mangadaki ume daha güzeldi. büyük ihtimalle anime mi manga mı konusunda manga diyebileceğim sayılı şeylerden biri bu. mavi göz ne lan hiç yakışmamış ume'ye.
sezonla ilgili sevmediğim bazı şeyler vardı. mesela çok yavaş ilerlemesi ve olayları uzun uzun anlatmaları. örneğin tanjiro'nun temizlik yaptığı sahne mangada yoktu veya 1. bölümdeki iblisle savaşı mangada yoktu ancak animeye böyle bir şey eklemeye karar vermişler ve uzatabildikleri kadar uzatmışlar en gereksiz sahneleri bile. eminim bu ufak tefek sahnelerden kurtulsaydık upper moons meetingi görebilirdik. benim aklım hala orda. son bölüm daha uzun olacak diye ümitlenmiştim ama bize verdikleri şeye bak ya resmen kriz sebebi. son bölümde akaza ve douma'yı gördüm diye halay mı çekeyim tamam 2 karakteri de seviyorum ama toplantı ulan toplantıyı niye göstermediniz fanların acı çekmesi çok mu hoşunuza gidiyor sadist misiniz
saat gecenin yarısı olmuş ama ben hâlâ bölümü düzeltmelerini bekliyorum kesin bir hata olmuştur. toplantıyı eklemeyi unutmuşlardır ve kesin gidip bunu düzeltecekler ve bizden özür dileyip yeni versiyonunu bize sunacaklar. öbür türlüsünü kabul etmiyorum.ah evet akaza'yı görüyoruz ama onu da douma gibi 1 dakika bile göremiyoruz. en fazla 20 saniye falan. ufotable resmen duygularımızla oynuyor hiç hoş değil.
ayrıca 3. sezonun geleceği doğrulandı. umarım 2. sezondaki gibi gereksiz sahneler eklemezler ve en kısa sürede çıkar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hadi biraz konuşalım |kny|
Fanfiction›kimetsunoyaiba‹ demon slayer ve demon slayer fandomı hakkında düşündüklerim. çoğunlukla nefretimi kusuyorum.