gotoge koyoharu'nun kız olduğunu biliyorum.
bölüm kny mangasının 194. bölümünü konu alacak. ayrıca upper moon 1 savaşı sonunda yaşananlar da olacak küçücük. bu yüzden ona göre okuyun. eğer spoiler yemek istemiyorsanız bölümü geçin ama diyorsanız ki "yolla kardeşim spoilerları" devam edebilirsiniz.
çok sinirliyim. tamayo'nun kedisi gelince mutlu oldum ama mutluluğum uzun sürmedi. evet gotoge yine bir karakterin gözlerini aldı. önce rengoku, uzui, haganezuka, kanao, tanjiro derken şimdi de o güzel gözlerine kıyamadığım obanai...
ulan bari bir gözünü bıraksaydınız çocuğu kör etmek yerine. obanai'ye olan sevgim 194. bölümde kat be kat arttı. canım yavrum, kör olmasına rağmen tanjiro'yu kurtardı ve muzan ile savaşmaya devam etti. bundan sonra obanai antisi görmek istemiyorum.
diğer konu ise gyomei. ah gyomei ah. seni düşürdükleri duruma bak. sen en güçlü iblis avcımızdın. şimdiyse savaşamayacak duruma geldin. gyomei büyük ihtimalle ölecek. obanai de öyle. zaten obanai hakkındaki tüm umutlarım kesildi. elinin kesildiğini görünce "daha en kötü ne olabilir ki?" derken çocuk kör oldu. bu bana şeyi hatırlattı... muichiro'yu. koku ilk önce kolunu kesti. biz daha bu durumu atlatamazken çocuğun bacağı da gitti. yine umduk. bir ihtimal yaşar diye. sonra mui ikiye bölündü. yaşıyordu ama. dedim yine ihtimal vardır. çok düşük olsa da yaşar belki. sonuç olarak öldü. obanai'nin de başına aynısı gelecek. tüm organlarını kaybede kaybede ölecek. umarım yanılıyorumdur.
oh bu arada bana göre yaşayacak hashiralar şu an şu şekilde: sanemi ve mitsuri. bir de uzui. giyuu konusunda kararsızım. obanai ölecek. gyomei de büyük ihtimalle ölecek.
#obanaidahaiyisinihakediyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hadi biraz konuşalım |kny|
Fanfiction›kimetsunoyaiba‹ demon slayer ve demon slayer fandomı hakkında düşündüklerim. çoğunlukla nefretimi kusuyorum.