5-SEN KİM KÖPEK NEZUKO'YA LAF ATIYORSUN

390 26 95
                                    

bugünkü konu nezuko fanları. açıkçası korkuyorum çünkü nezuko fanlarının çoğunluğunda manyaklık seziyorum. ertesi gün beni elli iki farklı yerimden bıçaklayıp denize atsalar şaşırmam.

öncelikle benim nezuko ile bir problemim yok. hatta nezuko'yu severim. benim problemim nezuko'ya aşırı fanlık yapanlarla. altını çizerek söylüyorum aşırı.

sevmediğim ilk ve en zararsız özellikleri: birisi nezuko'yu sevmediğini söyleyince onları fandomdan attıkları varsaymaları

herkes nezuko'yu sevmek zorunda değil. bazılarına nezuko itici bir karakter olarak gelebilir. o onların bakış açısıyla ilgili. sen onu en tatlı varlık olarak görürsün başkasıysa onu hiç tatlı bulmaz.

ikinci: nezuko'yu inciten herkes kötü karakterdir.

şimdi, 21. bölümde nezuko'yu bıçakladığı için hayatımda duymadığım küfürleri yiyen sanemi... seni seviyorum.
kabul edin, çoğu insan sanemi'yi sevmiyor. sebebini sorunca "çünkü o nezuko'yu incitti." olarak cevap veriyorlar. ama nezuko'yu incitenler arasında yalnızca sanemi'den nefret ediyorlar. garip.

hatırlatırım ki giyuu da, rui de nezuko'yu incitti. neyse, burası karışık bir mesele. hiç girmemeliydim.

üçüncü: ahegao nezuko

yani... buna bir şey demek istemiyorum. iğrençsiniz.

fanlık yapmak doğal, ben de yapıyorum ama lütfen abartmadan yapalım herkesin iyiliği için. unutmayın ki nezuko ve diğer tüm kny karakterleri kurgusal karakterler. gerçek hayatta yoklar. bokunu çıkartmayın lütfen.

hadi biraz konuşalım |kny|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin