şimdi ben yeni sezonu çıktığı gibi izlemedim. biraz bölüm biriktirerek izlemeye karar verdim ama dayana dayana 3 hafta kadar dayanabildim. öncelikle yeni sezonun ne kadar iyi olduğu hakkında konuşacağım sonra da fandoma nefretimi kusacağım. rutin şeyler.
ilk olarak bütün üst ayları görmemiz harikaydı. hele kokushibo ve douma bütün ilgiyi üzerlerine çektiler. ben mangayı okudum o yüzden "aa acaba bu nasıl bir karakter olacak?" diyemiyorum fakat yalnızca animeyi izleyen kişilerin kokushibo ve douma'yı aşırı merak ettiklerini düşünüyorum. bu sezon gyokko ve hantengu zaten aksiyonda olacakları için fanlar bu iki üst ayın da güçlerini ve olaylarını merak ediyorlar. akaza'yı biliyoruz fakat akaza, doma, kokushibo'yu yani üst ayların en baştaki adamları ciddi bir şekilde dövüşmelerini beklediklerini biliyorum.
yoriichi sahnesi de muhteşemdi. yoriichi'yi her gördüğümde eriyip gitmemek için kendimi zor tutuyorum. mitsuri'nin banyo sahnesine de umarım tepki gelmemiştir çünkü mitsuri gerçekten sevdiğim bir karakter, insanlar tarafından yanlış anlaşılması sinirimi bozar açıkçası. şu ana dek fandomda mitsu'dan nefret eden görmedim o yüzden mutluyum fakat 2019da aynı olayı yaşadığım söylenemez. en sevdiğim karakter sanemi'nin her türlü lince maruz kaldığını görünce çıldırmıştım. bu sezon da genya'nın gösterilecek geçmişinden dolayı ona olan nefret tekrar artacak. artık sadece final sezon gelse de şu gereksiz nefretler bitse diyorum. konuyu gene bir şekilde sanemi'ye bağladım.
bu sezon tasarımını en çok beğendiğim karakter muichiro oldu. çizimlerle, bakışlarıyla, renklendirmelerle karakteri iyi yansıtabildiklerini düşünüyorum. ses aktörünü de es geçmek olmaz. muichiro konuşurken o boşluğu anlayabiliyorum ve sevdim.
genya ve tanjiro'nun banyo sahnesi tam hayal ettiğim gibi değildi biraz hayal kırıklığına uğradım açıkçası. genya ve tanjiro'nun arasındaki ilişki seri içerisinde sevdiğim ilişkilerden biri ve sahnenin daha iyi olmasını isterdim. stüdyoyu kötülemiyorum. sonuçta ne eserler gördük animesi yüzünden mahvolan. mangadan hiç sahne atlamıyorlar fakat 2. sezondan beri mangada olmayan, sırf bölümü doldurmak için koyulmuş sahneler var. tren arcından beri şikayet edebileceğim tek şey bu. animasyonlar, efektler, sesler iyi zaten. ancak ben 2. sezonda bayılacaktım neredeyse. 1. sezon ve tren arcı sırasında izlediğim o akıcılık 2. sezonda yoktu. 3. sezonda da olur diye çok korktum fakat 2. sezonda yaşadığım akıcı olmama problemini yaşamadım (henüz). elbette, 3. sezonda da mangada olmayan sahneler vardı fakat onlar bölümün ve serinin akıcılığını bozan şeyler değildi bana göre. örneğin genya'nın 3. bölümde kılıçlı odaya girip abisi hakkında söylediği şeyler. bunlar yoktu mesela mangada. ancak ben bu sahnenin eklenmesinde bir problem görmüyorum aksine bu sezonda genya ve sanemi'nin ilişkisine biraz değinileceği için onların arasındaki ilişkiyi önden göstermek adına güzel bir sahne olmuş. umarım ilerleyen bölümlerde akıcılığını kaybetmez.
geldik fandoma...
her güzel ve popüler serinin kötü bir kitlesi vardır. demon slayer'ın da öyle. bunlardan birkaçını maddeleyerek içimdekileri kusmak istiyorum.1) mangayı okumayan ama her şeyden haberdar olduğunu sanan tipler
bakın mangayı okumak zorunda değilsiniz. mangayı okumuş olsanız bile kaçırdığınız veya unuttuğunuz şeyler de olabilir. bunlar doğal şeyler ancak hem mangayı okumayıp hem de iddia ettiğiniz yanlış bilginin doğru olduğu hakkında ısrarcı olamazsınız. benim gözlerim mangayı okumayan bir elemanın yoriichi'nin tanjiro'nun atası olduğu konusunda ısrarcı olduğunu gördü. adama diyorum yanlış biliyorsun diye hâlâ kendi inandığına bağnazca inanıyor. yapmayın etmeyin allah aşkına. kny wiki'ye girin tamam mı. orada "aile" kısmı yazıyor oradan gidin bakın. yoriichi ile tanjiro arasında kan bağı var mıymış öğrenin. hatta durun ben gidip göstereyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hadi biraz konuşalım |kny|
Fanfiction›kimetsunoyaiba‹ demon slayer ve demon slayer fandomı hakkında düşündüklerim. çoğunlukla nefretimi kusuyorum.