2-Ne Demek B×G Shiplemiyosunuz Sizi Hainler

1K 31 60
                                    

fandomda en nefret ettiğim ikinci davranış. ulan bu tipte insanları gördükçe sinirlerim bozuluyor. ben multishipper bir insanım. bxb, bxg, gxg shiplerim, benim için fark etmez. birkaç ship dışında kny'daki tüm shipleri severim. (bknz o birkaç ship: inoaoi, giyuushino, sanenae ve sevip sevmediğime karar veremediğim kanao x inosuke)

sanegiyuu da shiplerim obamitsu da kanaoi de. herkes istediğini shipleyebilir abartmadığı sürece. ama bazı insan tipleri var ki ne zaman bxb ya da gxg shiplendiğini görünce "FaNdOmU bOzUyOrSuNuZ" diyorlar. yahu bir posta bunu yazmışlar. postta rengoku ile tanjiro vardı ve gayet tatlı bir posttu. onların arasındaki ağabey-kardeş ilişkisini gösteriyordu. ulan bunun altına bile fandomun bozulduğunu yazıyordu. hayır abi ben mi körüm anlamıyorum ki. hadi cinsellik içeren post olsa eyvallah. ancak postta fandomı bozacak hiçbir şey yoktu.

o insanlar direkt homo shiplerin shiplendiğini görünce veya aynı cinsten iki insanı yan yana görünce hemen "sizin gibiler yüzünden fandom boka dönüyor." diyor. cidden anlam veremiyorum. hayır yani bozulacak tarafı ne? bxg shipleyince fandom bozulmuyor mu yani? bakın, ister hetero shipleri shipleyin ister homo shipleri. abartmadığınız sürece kimseye zarar vermez. şimdi yıllar önce fandomında bulunduğum bir fandomdan örnek vereceğim. fairy tail fandomından.

abi sanki öyle bir kural var ki nalu, gruvia, jerza, gale shiplemeyenler fandomdan atılır. ha bu arada shipiniz homo olsa da hetero olsa da öyleydi. tabi zamanla aşıldı (ya da öyle umuyorum) ama bir zamanlar bu durumdaydı fandom. nali shipleyene ana bacı sövüyorlardı mesela.

hayır onların mantığına göre illa bxg shipleyeceksiniz. iyi o zaman ben de şöyle bir ship atıyorum ortaya: uzui x aoi. sonuçta hetero. ayrıca uzui, aoi'nin poposuna şaplak atmıştı. bence shiplenmek için yeterli bir neden. arada koskocaman yaş farkı olabilir ama sonuçta hetero. kimse benim fandomu bozduğumu söyleyemez. hetero shipler fandomı bozmaz ya.

kısacası demek istediğim şu, birisini YALNIZCA homo/hetero shipler shiplediği için linç etmeyin.

hadi biraz konuşalım |kny|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin