16-Demon Slayer Nefretinin Moda Olması

54 4 1
                                    

öncelikle bir kny fanı olarak demon slayer'ı ben de eleştiriyorum. bana göre artı yanlarının olması yanı sıra eksik yanları da var. kny fanı olmayan ve seriyi okumuş/izlemiş kişilerin eleştirmelerine bir şey demem. seriden nefret de edebilirler bunlar beni bağlamaz ama asıl konu gereksiz nefret. birkaç bölüm önce benzer bir konuya değinmiştim şimdi de değineceğim. kimetsu no yaiba'nın abartıldığı konular var fakat anime sektöründe gelişmemiz gerekirken rezalet animasyonlara ve saçma sapan konulara sahip olan seriler olduğu sürece kimetsu no yaiba benim için bir nimettir. insanların demon slayer'ı sevme nedenleri de günümüz serilerinin, istisnalar dışında, bizimle resmen dalga geçiyor olması. zaten yeni nesil serilerde de o istisnalar ünlü oluyor. sektörün kalitesi o kadar rezalet ki... oshi no ko, jujutsu kaisen, demon slayer gibi animelerin popüler olması günümüz animelerinden katlarca iyi olması. siz bu serileri seversiniz sevmezsiniz ama anime sektörünün saçmalamaya başladığı bir gerçek.

kimetsu no yaiba'nın konusu ahım şahım değil zaten ama genel kitleye hitap eden bir seri bu yüzden hemen hemen her kesim tarafından sevilen ve izlenen bir seri. animede kafa karıştırıcı öğeler yok, duyguyu iyi yansıtabiliyor, işlenmesi gereken konular mükemmel işlenmese de ortalamanın üstünde işleniyor, karakterleri sevilesi ve anime hemen hemen her konuda birçok animenin önünde. hangi anime demon slayer'ı animasyonlarıyla, müzikleriyle, ses efektleriyle, ses aktörleriyle geçebilir? çok az seri vardır. ayrıca serinin animeleştirilmesi hızlı bir şekilde gerçekleşiyor. demon slayer'ın işlenişinden ve konusundan daha iyi olan seriler vardır fakat son yılların en iyi animelerinden biri ve bunu da kabullenmeniz lazım. 

demon slayer bana göre çok hızlı ilerlemiş bir seri. evren hakkında öğrenebileceğimiz o kadar çok şey varken mangaka bunlara değinmedi. mitsuri-rengoku geçmişi, sanemi-obanai arkadaşlığı, eski hashiralar, kaigaku, gyokko, kokushibo, douma, iblis avcıları rütbeleri, obanai-sanemi-giyuu üçlüsü, obanai-rengoku-mitsuri üçlüsü, yoriichi'nin dönemindeki hashiralar, yushiro&tamayo ve nicesi... ve ayrıca nefes şekilleri. örneğin sis nefesi rüzgar nefesinden türemiş bir şekildir. ama bu nefes tekniğini kim nasıl ve ne zaman bulmuştur? bunu bilmiyoruz. mitsuri aşk nefesini kendisi geliştirmiştir. eski dönem hashiralardan (özellikle yoriichi'nin olduğu dönem) bahsedilseydi mangada ya da onlara özel ayrı bir seri çıksaydı gayet memnun olurdum. örneğin sis nefesini bulan kişinin hayatı, nasıl iblis avcısı oldu, ne zaman yaşadı, hangi iblislerle karşılaştı, nasıl öldü vb. 

demon slayer eleştirebilir ama bazıları nefret etmek için nefret ediyorlar seriden ve bu bana çok saçma geliyor.

hadi biraz konuşalım |kny|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin