bazı kişiler mitsuri'nin mangadaki sahnesini beğenmediğinden ötürü 3. sezonda o sahnenin kaldırılmasını istiyorlar.
öncelikle demon slayer 17 yaşının üstündekilerin izleyebileceği (aslında daha çok hitap eden) bir anime. bilirsiniz, filmler/diziler başlamadan önce televizyonda hangi yaş kısmına hitap edildiğini gösterirler. 7 yaş ve üstü, 13 yaş ve üstü gibi. yani demon slayer çocuklara hitap eden bir anime değil. internetten izleyecekseniz de verirler bu bilgiyi. mesela türkanimede de bu bilgiler vardır.7 yaş ve üzeri bir yapım olsaydı hak verirdim. sonuçta 7 yaşındaki çocuğun da izleyebileceği bir şey.
gel gelelim animede ölümler var, şiddet var, 2. sezonun ilk kısmı genelevde geçiyor, insanların uzuvlarını kaybettiği gösteriliyor, iblislerin insanları yediği gösteriliyor bi' zahmet çocuklara hitap eden bir seri olmasın.sanemi, akaza, inosuke gibi karakterler yarı çıplak. mitsuri'nin de üniformasını biliyorsunuz zaten.
ayrıca çıplaklığı yalnızca mitsuri'de değil tanjiro ve genya'da da görüyoruz. üstelik genya ve tanjiro'nun sahnesi mitsuri'ninkisinden daha uzun. mitsuri'nin sahnesine animede 10-20 saniye yer verilecektir muhtemelen -belki daha kısa olur-. kısa bir sahne sonuçta.
kaldı ki mangaka biraz sansür uygulamış (bknz: mitsuri'nin saçları)
burda da sansürü kargayla uygulamış.
açıkçası mitsu'nun sahnesinin kaldırılacağını düşünmüyorum. 2. sezonda da uzui'nin 3 karısı olmasına, geneleve, uzui'nin aoi'ye şaplak atmasına tepki göstermişlerdi ama animede kaldırmadılar. ufotable zaten mangadan sapmıyor mangada verilen en ufak detayları bile ekliyor bu yüzden mitsuri'nin sahnesin de olur animede. ha 3. sezonun ilk bölümünde, toplantıyı uzatmazlarsa ilk bölümde görürüz, millet bu sahneye tepki gösterirler mi evet gösterirler ama daha sonra unuturlar. tıpkı tengen'de olduğu gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hadi biraz konuşalım |kny|
Fanfiction›kimetsunoyaiba‹ demon slayer ve demon slayer fandomı hakkında düşündüklerim. çoğunlukla nefretimi kusuyorum.