-Kol, húzzál ki a fejemből!-kiabáltam rá. Éppen az egyik közös emlékünket néztük miközben a kezemet szorongatta. -És el is engedhetnél!
-Nem!-ordított
Ez az az emlék volt amikor kint ültünk a mezőn és néztük ahogy Malfoy fut felénk. Nem tudom, hogy mi volt ebbe különleges de megmaradt.
-Érzel már valamit?
-Kellene?
Ebben a pillanatban emléket váltottunk. Ez az volt amikor a fejembe mászva elhitette velem, hogy megerőszakol. Annyira borzalmas volt újranézni. Szinte fájt.
-És most?-nézett le rám
-Ne is fáradj!-vigyorogtam a képébe holott éreztem egy kis fájdalmat.
Megint emléket váltottunk. Amikor lefeküdtem vele. Már csak ez hiányzott.
-Most érezned kell valamit!
-Azt érzem, hogy undorodok magamtól amiért veled vesztettem el a szüzességem.-hazudtam.
Most nem váltott, néztük tovább. Eléggé furcsa volt ezt bámulni.
-Oké, inkább váltsunk, mert behányok!
A következő emlék az az volt amikor megkínzott. Na ez. Ez kilőtte a biztosítékot. Ennyire egyszerű lett volna visszahozni az emberi énem? Egyszerre éreztem a fájdalmat amit akkor, egyszerre azt, hogy már nem utálom őt többé, egyszerre féltem az emlék látványától és attól, hogy elveszítem Kolt. Ez azért durva.
-Most biztos érzel valamit...-mondta csalódottan mire bólintottam -Mit?
-Mindent.-néztem fel rá
Egy szempillantás alatt újra a valóságban voltunk. Amikor felébredtem mindenki rám emelte a tekintetét. Kol elém sétált és elkezdett kikötözni. Verbénás kötél volt és őt is égette de nem nagyon érdekelte.
-Sikerült?-lépett mellénk Care
Kol bólintott majd segített felállni.
-Sziasztok!-mosolyogtam
A nővérem gyorsan átölelt de annyira szorosan, hogy levegőt is alig kaptam.
-Jól vagy?-kérdezte még mindig engem szorongatva
-Éppen most? Nem, mert mindjárt megfojtasz!
-Ohh, bocsi!-engedett el
-Akkor már te, te vagy?-kérdezte Kai
-Én, én vagyok!-válaszoltam
-Végre!-örült meg Damon majd ő is megölelt
Amikor elengedett akkora bűntudatot kezdtem el érezni...
-Figyeljetek! Sajnálom, hogy olyanokat mondtam! Nem kellett volna!-gondoltam arra amikor például felhoztam, hogy Kol megölte Klaus gyerekét.
-Semmi baj! Nem voltál önmagad!-mondta Klaus -Most pedig!-csapta össze a tenyereit -Hagyjuk a szerelmeseket magukra!-ezzel el is indult
-Milyen szerelmeseket?-kérdezte Stefan
-Igen, milyen szerelmeseket?-szólalt meg Kai is
-Úristen, ti hülyék vagytok!-vágta homlokon magát Rebekah majd elindult ő is. Őt követte Care aki útközben ránk kacsintott. Jézusom. Utána Damon, Elijah, Stefan, Bonnie, Kai, Elena....szóval ketten maradtunk Kollal.
Egymást néztük full csöndben és teljesen kínos volt az egész.
-Meg sem fogunk szólalni?-törtem meg a csendet
-Valószínűleg hallgatóznak szóval...-mondta majd felkapott és elsuhant velem
A következő pillanatban már a szobámban álltunk.
-Hát, mostmár nem hallgatóznak!-mondtam
-Mostmár nem!-nevetett
-Ahha...Kol annyira sajnálom! Amiket a fejedhez vágtam egyáltalán nem voltak igazak csak...-kezdtem el a magyarázkodást de ő maradt a Kol Mikaelson módszernél és megcsókolt. Na ez hiányzott úgy igazán. Amióta hazajöttünk szinte alig értünk egymáshoz. A sarjkötődés miatt pedig mégjobban vágytam az érintésére de nem jött össze. Egyszóval....VÉGRE!
Sziasztook!<333 Bocsánat, hogy ennyire rövid lett ez a rész de annyira nincs ehhez semmi ötletem :( Már nem tervezem sokáig húzni ezt a sztorit csak kellene valami ütős vég és éppen azon agyalok. Holnap vagy holnapután hozom a következő részt!<3 Köszönöm, hogy eddig ennyien elolvastátok és kommenteltetek/voteoltatok! ILY<33
YOU ARE READING
𝙀𝙜𝙮 𝙤̄𝙨𝙞𝙗𝙚 𝙨𝙯𝙚𝙧𝙚𝙩𝙫𝙚 , 𝙆𝙤𝙡 𝙈𝙞𝙠𝙖𝙚𝙡𝙨𝙤𝙣
Vampire𝑏𝑒𝑓𝑒𝑗𝑒𝑧𝑒𝑡𝑡 ᶠⁱᵍʸᵉˡᵐᵉᶻᵗᵉᵗˡᵉᵏ, ᵇᵒʳᶻᵃˡᵐᵃˢ ᵃᶻ ⁱʳᵃˢᵐᵒᵈ! ☽︎Helloka! Nina Forbes vagyok Caroline húga. Nem sokkal idősebb, mert amikor megszületett anyukám szinte egyből terhes lett velem. Mindketten 17 évesek vagyunk. Én tegnap lettem 17 Care ped...