18

23 4 1
                                    


La un moment dat, mai devreme sau mai târziu, fiecăruia dintre noi ne va ieși în cale o oportunitate să facem bani. Mulți, puțini: bani. Poate unii ar realiza că viața nu se rezumă la lucruri materiale. Cel puțin, eu sunt absolut sigur de asta. Am avut ocazia să am foarte mulți bani pe mână, dar le-am dat cu piciorul fiindcă noaptea când puneam capul pe pernă nu aș fi putut adormi liniștit. 

Până la urmă, un ceas de milioane îți arată același timp pe care ți-l arată și unul ieftin. Numai că noi suntem plini de căcaturi deprinse din social-media, și desigur, am prins gustul dorințelor materiale. Văzând pe Instagram atâtea modele pe Iahturi, sau persoane cunoscute prin restaurante scumpe, începem să ne simțim vinovați, ca și cum problema ar fi la noi. 

Încercați să mai petreceți timp singuri, ajută enorm. Și mai lăsați dracu drogurile alea că vă fac creierele pilaf. O să vi se deschidă mai multe perspective în cap când renunțați la ele, în plus, nu mai pierdeți așa mulți bani. Și desigur, nu mai sunteți prăjiți. Mai țineți câte ceva minte și vă mai puteți concentra totuși. 

Dar pana la urma, totul se pare ca e din ce in ce mai rau, si nu cred ca o sa ne revenim vreodata. Nu vreau sa par nihilist, dar cand toata lumea isi rupe capul cu tot felul de droguri; deschizi televizorul si auzi cele mai proaste stiri legate de viitor; deschizi social media si vezi ca videochatul si onlyfans-ul au luat-o razna, nu stiu exact ce efect de stare de bine ti-ar putea inspira acest lucru.

17Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum