Autopsie psihică la nivel social

176 31 10
                                    

Toți oamenii pe care i-am întâlnit până acum aveau stări nasoale, „depresii" și tot felul de atacuri de anxietate, doar din cauze sociale. Pentru că iau în considerație prea mult opinia publicului și au o anume atitudine de parcă sunt expuși continuu unui podium pe care defilează și sunt văzuți de toți oamenii. Toate astea când ei/ele sunt ultimii țărani veniți de la Cuca Măcăii. Și tot astea sunt personajele care se spală doar atunci când se duc la întâlnire și se expun maxim pe Insta. Sunt cunoscute de toată lumea ceea ce le convine, dar știute de toți drept parașute și țărănci fapt pe care-l vor nega întotdeauna. Am dat de oameni peste care cade acoperișul din chirpici dar se dau cu părerea de toată lumea zâmbindu-le cu dinții lor minunați albi ca soarele și drepți aidoma unui gard de țară ce stă să cadă. 

Să nu mai spun că m-am lovit de tot felul de curve (atât feminine cât și masculine) care nu aveau nicio iotă în cap despre absolut nimic, dar care s-ar fute și în cur pentru un gram de atenție din partea a doi oameni. Genurile (și nu numai) astea de târâturi sunt cele care se plâng că au depresii și probleme în viețile lor pe insta și în fața oamenilor de parcă chiar i-ar păsa cuiva.

Dacă vă știți, puteți să beți din partea mea niște benzină și să vă jucați puțin cu chibriturile în casă alături de toată familia voastră. În acest mod ne vom asigura că nicio progenitură asemănătoare vouă nu va mai exista. 

Dacă nu faci din aceste categorii (chiar dacă ai face, nu ai fi recunoscut oricum) deschide ochii. Ești înconjurat de cocalari și infimi din punct de vedere intelectual. Dacă nu faci parte din alegerile prezidențiale , de ce ți-ar păsa ție ce cred ei? Oricum ce cred, cred prost. Dacă tu te rezumi la părerea lor și te sculptezi după gura lor nevăzând cât de impresionant de nuli sunt, înseamnă că și tu faci parte din categoria lor. 

Atâta timp cât ei nu îți controlează viața și nu răspund pentru tine, nu te lua deloc după ce spun ei. S-ar putea să îți fie extrem de nociv. Până la urmă, nu cred că încăpeți toți între alea patru scânduri de la final, nu? Nimeni nu îți poate spune ție cum ești și cine ești și ce te definește. Doar tu poți hotărî asta. Nimeni (cu excepția părinților) îți pot spune ce e bine pentru tine. Dacă încă nu ai o oarecare furie pe toate jegurile astea de oameni care ne formează societatea, mă întreb ce-i în neregulă cu tine. 

Cum e societatea noastră? Plină de bulangii și târfe. Numai că unii vorbesc urât și te prinzi din prima că sunt ori bulangii ori târfe, și din ăia de folosesc cuvinte frumoase și te mai duc cu zăhărelul până la prima palmă primită care îți va deschide ochii. Sunt bulangii cu care trebuie să fi unitar, să nu fi non-conformist de-a dreptul. Am cunoscut oameni care fac parte din comunitatea LGBT (lesbience ca să nu mă cac pe mine prea mult) care erau terifiate de gândul de a spune altor oameni știind că de ce fel de lichele sunt înconjurate. Sau copii de 15-16 ani tatuați pe față  și care îmi explicau faptul că îi era foarte aiurea să fiu atât de treabă cu el și să nu am nicio urmă de reticență de el. Când se ducea prin localuri și restaurante lumea se uita la el de parcă era evadat de la pușcărie și toată lumea îl căuta fiindcă era dat în urmărire generală. Iar la un moment dat s-a obișnuit cu chestia asta. 

Sau am dat de oameni care ascultă Rock și erau atacați din cauza asta. Personal, am o mentalitate mult prea avansată ca să mă întorc în timp cu 1000 de ani ca să judec gusturile și dorințele unui om. Am minimul de doi neuroni în cap care mă ajută să nu judec ce asculți, felul în care arăți, cum te îmbraci, ce obiective ai în viață etc. Sunt eliberat de toate încercările societății de a mă spăla pe creier. Astfel mă axez mai mult pe inteligența și capabilitățile psihice a unei persoane, sau chiar asupra perspectivele, orizonturile, ideile, principiile, tipul de umor, sarcasm etc. Sunt mult prea multe lucruri pe care să te axezi fără să iei judecarea gusturilor în discuție. 

Am scăpat cu totul de toate presiunile sociale la care suntem expuși și m-am distanțat de tiparul din care toată lumea trebuie să facă parte. Nu te judec în niciun caz. Doar dacă ești prost, că sunt mulți din ăștia în lume. Prea mulți. Dar în rest poți să fi poet și să scrii poezii sau poeme despre fizica cuantică sau cele mai fuck up probleme ale matematicii.

Nu mă interesează cum arăți, pentru că am văzut oameni absolut senzaționali care erau îmbrăcați în negru din cap până în picioare. Cu fața plină de piercinguri și mult mai OK decât restul bulangiilor care arată „normal". Că până la urmă normalitatea ne-o creem singur în cap și este ceva cât se poate de subiectiv. Pentru cineva normal înseamnă să te duci de 7 ori la biserică, iar pentru altul înseamnă să te arunci cu parașuta de cel puțin 3 ori pe zi. 

Nu am nicio treabă cu ce asculți, iar dacă fumezi un joint, iei un pill sau un timbru în club nu te consider imediat drogat. Dacă faci asta zilnic, atunci ai o problemă, dar nu ești drogat. N-am nicio putere și nu sunt cu nimic mai presus decât tine ca să te critic. 

Te îmbraci pe tocuri și ești bărbat? Ai un tatuaj mare pe față? Asculți muzică tehno, experimentală, darkstep, rock? Faci parte din comunitatea LGBT? Atunci probabil ai greșit societatea și țara în care ești. Nu vreau să te simți vinovat, pentru că nu ești. Societatea e muistă! Prin gloata asta de târâturi cu capilare goale există și oameni cât de cât ok. Dar sunt prea puțini încât să duci o viață fără nicio problemă și fără să fi judecat de toată lumea. 

Cel puțin România este cu mentalitatea în urmă cu cel puțin 100 de ani. Nu am să mă cac pe mine să zic că nu toți că sunt și alții care sunt senzaționali... din păcate sunt prea puțini oameni în România la momentul actual care sunt avansați în mentalitate. Mult prea puțini, și mă tem că așa va rămâne mult timp încolo. 

Cu cât nu lăsăm mai mult să iasă tot căcatul din țară vom sta cu căcatul la cur mult timp. Trebuie să intre fresh-ul de prin afară, să dăm de lucruri cu totul exclusiviste (pentru România). 

Aici toată lumea se mănâncă de cur cu toată lumea. Toată lumea are o opinie demnă de cel puțin doctorat. Fiecare Dorel este academician cu doctorat și premiu Nobel și cel puțin 100 de cărți de specialitate scrise. 

Toată lumea pe care am cunoscut-o simte repulsie atunci când dă de ceva nou. De aia nu sunt atâtea lucruri în România, iar la TV s-a întâmplat un căcat care îl repetă de nu știu câte ori. Așa este peste tot. Trendurile vin cu cel puțin 2 luni după ce s-au terminat de la sursă (Statele Unite) și țin mult prea mult. Lumea nu este educată să perceapă trendul și să înțeleagă că „ăsta e fain, e mișto. Dar trebuie să trecem peste că asta înseamnă trendul".

De ce e important să trecem peste? Că nu de fiecare dată se va instaura un trend educativ și ok. Uneori vin și trenduri foarte violente care te duc în niște stări inexplicabile. Trenduri care vor să scoată spiritul de animal și sălbăticia din tine, idioțenia și cretinitatea. Dar să fie pe modul „ok fii acum cretin 2-3 săptămâni cât durează trendul apoi revino-ți!". Românii înțeleg tot, mai puțin ultimul cuvânt. 

Sunt tolerant în foarte multe sensuri. Adică ascultă ce vrea inima ta, iar dacă îmi place, eventual, ascult și eu. Îmbracă-te exact cum te taie capul; fă ce vrei. Trăiești în liberalism, deci fi dracu liber! Eu sunt tolerant față de orice, dar nu față de prostie. Odată ce ești prost și mai deschizi și gura te pun la plată. 

17Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum