Percepții Greșite

28 4 7
                                    

Îmi este scârbă de fetele care spun că băieții sunt niște idioți, proști etc. și îi bagă pe toți în aceeași oală. Majoritatea băieților nu știu exact ceea ce vor, la fel cum e și în cazul fetelor. Nu înțeleg în întregime ceea ce îi înconjoară. 

De multe ori aceștia tind să creadă că totul în jurul lor se rezumă doar la orgoliul lor și la o competiție în care participă în fiecare zi în care pleacă pe ușă. De asta se întrec în care e mai șmecher, care e mai smardoi, care e mai deștept. Iar de multe ori aceștia se întrec în cât mai multe lucruri care sunt stupide pentru a-și dovedi supremația față de restul. 

Și de asta sunt atât de efervescenți încât nu le pot înțelege temperamentul. De asta multă lume (în special băieți) îmi dau, cred, impresia că fac multe lucruri numai de ochii lumii. Așa se întâmplă în instalația noastră. Dar odată ce îți vine mintea la cap, te ia un pic rușinea de unele lucruri stupide pe care le-ai făcut și începi să te potolești. 

Începi să petreci mai mult timp cu tine, să te descoperi pe tine și realizezi cât de complexă ești ca persoană încât cine dracu să te cunoscă cu adevărat când nici tu nu te cunoști. Exact în această luptă aprigă sunt eu de foarte mult timp. Încerc mereu să văd cine sunt eu, de fapt, dar de cele mai multe ori nu îmi iese. Pentru că eu sunt de părere că dacă vrei să începi să clădești imperii și să ai o avuție enormă trebuie să pornești de la tine. Și nu prea ai cum să pornești de la tine dacă tu pe tine însuți încă nu te-ai descoperit. 

Fetele știu că se cam scarpină în cap când se gândesc la comportamentul unor băieți și se gândesc de ce dracu fac ceea ce fac? Este un pic cam greu de descris. Testosteronul din noi ne obligă să ne impunem o supremație pe mai multe planuri: financiar, social, cultural, fizic etc. De asta ajungem să fim în nu știu câte competiții cu toată lumea. 

Este foarte greu să ajungi la nivelul în care să stai efectiv în banca ta și să nu te intereseze de alții. Adică să fii mereu pe treaba ta, să fi mai preocupat de tine însuți decât de imaginea ta în ochii celor din jur. Ceea ce mi se pare atât de inutil, pentru că oamenilor dacă le-ai arătat câteva bancnote de 500 de euro imediat își schimbă părerea despre tine. Iar când te văd îmbrăcat de ești rupt în cur iar li se schimbă. Au o părere foarte variabilă de care nu ar trebui să ții cont deloc pentru că nu te va ajuta niciodată. 

Dar la fel cum băieții sunt niște „proști" etc. pot spune și despre fetele de la liceu că sunt niște terminate. Adică să ai 15 ani, venită de la Cuca Măcăii de ești vai de capul tău și ți se zvârcolește foamea în stomac iar tu să faci figuri la mașinile băieților care te plimbă din milă, asta chiar e cam mult. 

Sau să ai figuri (pe stomacul gol la propriu) și să mergi îmbrăcată numai de firmă, dar când vin la tine în casă aproape că se dărâmă peste tine. Dar tu ești totuși cineva. Toată lumea te știe de figurantă cu niște arfe incredibile în cap, iar tu mereu te crezi în centrul atenției. 


17Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum