Kulaklarında aydın duya bildiği son ses montunun fermuarının parçalanırcasına açılması və kazağının yırtılma sesiydi. Bundan sonraki her şey ise bulanık, tüm sesler boğukdu. Adamın boğazına dolanmış parmakları daha da sıkılaşırken kızın nefesi bağırmasına ve ya haraket etmesine yetmiyordu, çığlıları cılız , kendini savunmak için darbeleri güçsüzdü. Son bir ümitle atmaya çalışdığı tekmeler ise onun aleyhine olan en güçlü hamle idi. Adam kızın ayak bileğinden yakalayarak onu kendine çekdi ve bacakları arasına yerleşerek daha da bastırdı. Bu haraketiyle gözleri fal taşı gibi açılmışdı genç kızın. Kendini o kadar savunmasız hiss etmişdi ki, uzun zamandır yuvasına uğramayan göz yaşları görüşünü bulanıklaşdırmaya başlamışdı.
"Senin için burası uygun mu? Yoksa evine mi gidelim?" Burnunu ve dudaklarını kızın boynunda gezdirerek söylediği cümleler kızın kanını dondurmuşdu. Canı yanıyordu fakat korku hissi bütün diğer duyguların önüne geçmişdi.
Adamsa bu adımıyla yalnızca kızı değil kendini de güçsüz kılmışdı,zira burnunu ele geçiren koku ve tanıdık olmayan duygular onu afallatmaya yetmişdi. Öfkesi ve can yakma duygusu yerini garip bir çekilme ve arzuya bırakıyordu.
"Seni gebertirim ! Yemin ederim eğer bana öyle bir iğrençlık yaparsan cehennemin dibinde olsan seni bulur intikamımı alırım !"kızın ağlamaklı şekilde ama kendinden emin ve güçlü,nefret dolu bağırışı adamın kulaklarını çınlatmışdı. Boğazı yırtılırcasına, kalan son gücüyle atmışdı o haykırışı. Adam kızın boynuna acımasız bir ısırık atdı,öyle ki,kanın metalimsi tadını hiss etmişdi.
Başını kaldırarak alaycı bakışları eşliğinde gözlerini kızınkilere dikdi. Öyle kararmışlardı ki,adam hayatında ilk kez böyle bir siyahlık görüyordu birinin gözlerinde. Onları almak istedi içindeki vahşi. O gözleri sonsuza kapatacakdı,bunu istiyordu..
"Bir katili tehtit etmek? Cesaretin beni daha fazla tahrik ediyor. Altımdan kurtulmak için yaptığın saçma hamleler kadar olmasa da" son cümlesiyle birlikde kızın takati kesilmiş,ölüm sakinliğine kavuşmuşdu.
"Ne oldu? Kedi yavrusuna döndün birden?Hoşuna gidecek,söz veriyorum"
Ve iğrenç sırıtış..Gerçek bir kusma duygusu..
Kendini bir çöp kadar değersiz ve kullanılmış hissi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATİL
General FictionHenüz hiç biriniz gerçek bir katilin hikayesini okumadınız. "Seni öldürmemem için tek bir neden söyle" Hikaye tamamen gerçekde yaşanan olaylardan ve gerçek seri katillerin hayat hikayelerinden ilham alınarak yazılmışdır. +18 olmayanlar için okunması...