Bir eliyle kızın saçından çekerek boynunu ortaya çıkarıyor ve belini kırıyorken,diğer eliyle de bileklerini başı üzerine sabit tutuyordu. Dudakları köprücük kemiklerine vardığında aç bir gülümsemeyle hafif bir ısırık bırakdı. Kızın acı dolu inleyişi ona daha fazla zevk veremezdi. Göğüs çizgisine ulaşdığındaysa kulağına yalvarış sesleri ulaşdı. Dudaklarının dokunduğu bu yumuşaklık onu çıldırtırken kızın göz yaşları içindeki çırpınışları onu durdura bilir miydi?
Bir anlık tepkisini görmek için ayrıldı. Gözlerine bakarak bir şeyler anlamaya çalışdı. Ardından ağlamakdan dolgunlaşan ve kızaran dudakları bakışlarını çeldi. Onları istiyordu..
Kız korkuyla yalvarışlarını sıralıyorken sesinin çıkmadığından şüphe duymaya başlamışdı. Çünki adam asla onu dikkate almıyor aksine kendini daha fazla bastırarak onu bırakmayacak gibi tutuyordu. Sonundaysa kızın sesinin içine hapsolmasını sağlayan o hamleyi yaptı adam. Dudaklarını vahşi bir açlıkla kızınkilere bastırdı.
Bu sadece alışılmadık bir deneyimdi, göz yaşlarının tuzuyla ıslanan tatlı dudaklar. Sanki bal niyetine zehir içiyormuşcasına bir hiss sardı adamın içini. Kız ise olayın farkına bile varamıyordu, bütün algıları bir anlık kapanmış,ardından miğde bulantısı onu kendine getirmişdi. Dudaklarını sabırsızca talan eden adama karşı yapacağı tek hamleyi hiç düşünmeden işleme koydu. Bu iğrenç durumdan kurtulmanın tek yolu dişlerini adamın arsız dudaklarına geçirerek zehirli kanının tadına varmakdan geçiyordu ki, öyle de yapdı. Bu atak karşısında hemen geri çekilen adam çılgına dönmüşdü. Kızın saçını kavrayan eliyle çenesine akan kanı silerek gözlerine keskin bakışlarını dikdi.
"Orospu çocuğu,sana beni bırak dedim. Ya öldür öldüreceksen,adam gibi, ya da siktir olup git burdan. Bırak beni !" Perjin çırpınışları arasında saydırdığı küfürlere kendi bile inanamıyordu. Adamsa alaycı bir tavırla başını iki yana sallayarak gülmeye başladı,ardından tekrar dudağını baş parmağıyla silerek parmağını dudakları arasına aldı.
"Eserinle gurur duymalısın, beni daha fazla kışkırtamazdın. " diyerek tekrar kızın dudaklarına hakim kesildi. Diğer eliyle ise kazağın yırtılan yakasından sütyeninin ipini çekdiğinde bir ses tüm otoparkda yankılanmaya başladı :
"Hemen çek o iğrenç ellerini kardeşimin üzerinden !"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATİL
General FictionHenüz hiç biriniz gerçek bir katilin hikayesini okumadınız. "Seni öldürmemem için tek bir neden söyle" Hikaye tamamen gerçekde yaşanan olaylardan ve gerçek seri katillerin hayat hikayelerinden ilham alınarak yazılmışdır. +18 olmayanlar için okunması...