17.

2 0 0
                                    

Mutfakdaki sessizlik ikisinin de bozmak istemediği türdendi. Sadece iki dakika güçmesine rağmen iki saatin bezginliği vardı kızda. O kadar umutsuzdu ki, her an Rüyanım eve gelme ihtimali, adamın ona bir şey yapması korkusu, kendisinin çaresizce buraya sıkması. Bir mutfak sandalyesine tutunmuşdu hayatdan kopmamak için ve en sonunda o da avuçlarından sökülüp alındı, adam kızın kendisine doğrultduğu sandalye ayaklarından ikisini yakalayarak kendine sertce çekdi. Kız adama doğru çekilirken son anda sandalye başını bırakarak kendini geri atmış mutfak penceresine yaslanmışdı. Adam bu kez aynı güce sahip olmuşdu  hatta daha fazlasına , hızla kızın üzerine yürüyerek gözü dönmüşcesine saldırdı, sandalyenin ahşap başını kızın boynuna dayayarak onu pencereye sıkışdırdı. Kız boğazına baskı yapan sandalyeyle boğulnak raddesine geliyir, titrek elleriyle bir yandan onu itmeye çalışırken diğer yandan da güç alacak bir şeyler arıyordu. Arayışdaki parmakları pencere tülüne geçmiş , bir kaç yerden askılığını koparmışdı.
"Seni geberene kadar sikerim kadın , benimle oyun oynama. Buraya sana bir tavsiye vermeye geldim sadece. Kulaklarını aç ve beni iyi dinle. Eğer o çok sevgili arkadaşının canının yanmasını istemiyorsan sesini keser ve beni hiç görmemiş gibi hayatına devam edersin. Aksi halde Satan şahidim olsun o sürtüğü senin gözlerin önünde parçalara ayırır kalbini de sana yediririm. "

KATİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin