Giriş

563 20 2
                                    


Merhaba ben Sude 17 yaşındayım. Annem abim ve kuzenim ile birlikte Antalya'da yaşıyorum. Babam ben 5 yaşındayken bizi bırakıp gitti. Abim ve annem çalışarak bizim geçimimizi sağlıyorlar. Ailemi çok seviyorum. Özellikle de İrem'i. Çünkü aynı yaş olduğumuz için beni en iyi anlayan o. Teyzem ve eniştemi bir kazada kaybettikten sonra bizle yaşamaya başladı İrem. Hepimiz çok memnunuz ondan. Ama o devamlı bize yük olduğundan bahsediyor ama asla öyle bişey yok.

Abim özel bir şirkette ceo olarak görev yapıyor. Annem ise bir pastane işletiyor-çok güzel pasta yapar kendisi-. Biz de İrem ile birlikte bir kolejde okuyoruz. Okulumuz biraz disiplinli aslında ama biz pek uymayız kurallara. En güzel dönemlerimizi yaşıyoruz onunla. Pek arkadaşımız yok ama gayet mutluyuz biz. Mutluyduk aslında ta ki okulda o olay yaşanmadan önce.

Bir gün irem ile bahçe de otururken silah sesleri duyduk ve hemen saklandık. Bir genç elinde silah okulun güvenlik görevlisini rehin almıştı. O kişiyi görünce iremle göz göze geldik. O genç İrem'e saplantılı olan çocuk Koray dı. Önce biraz tedirgin olduk ardından korkmaya başladık. İrem'e kaş göz işareti yapıp okulun arkasından içeri girmeyi planladım. İrem beni anladı sanırım diye umarak ayağa kalktım ve doğru tahmin etmişim ki irem anlamış beni arkamdan o da kalktı ve o sırada bir ses geldi bu Koray dı ve ireme seslendi. Hemen yanına gelmesini aksi takdirde güvenlik görevlisinin öleceğini söyledi. İtiraz etmeme fırsat kalmadan irem'in koraya doğru gittiğini gördüm ve ne kadar bağırsamda beni duymadı. İrem Koray'ın yanına gider gitmez Koray görevliyi bıraktı ve İremi de alıp bir arabaya binip uzaklaştılar.

İlk bölüm nasıldı ?? ☺☺

Zeki ve UmursamazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin