Došel jsem k místu, kde jsem se naposledy utopil... vzpomínám si, jak jsem kdysi viděl v té velké černotě nějakého týpka, usmívající se ho a... vím, že něco říkal...něco...slyšel jsem to, ale už je to tak dávno, že jsem nejspíše zapomněl.
Vzal jsem si šutr do ruky a se vší silou ho hodil do vody.
Nenávidím vodu... povzdychl jsem si. Najednou slyším smích... ženský smích...
To bude ona, beztak. Ale musím se nějak ozbrojit.. dopíče, nemám nic proti covidu, žloutence. a.a..a. POČKAT.. jak se ale budu bránit proti jiným věcem? nechci ohluchnout, nechci oslepnout..
Šel jsem potichu odkud provázel ten otravný hlas..a co nevidím..Bennie drowned, to je ta píča.. sice ted nejsem ghost, co by se jí dostal do hlavy a zničil jí totálně mentalitu ale co už..
Skočil jsem na ní a hodil jí o zem...
,, Co to kurva děláš?!'' vyječela naštvaně nějaká ženská.
To není ona.. musím hledat jinde.. dopíče, už jsem asi zapomněl jak vypadá..no tak BENe..mysli..kde by taková píča mohla být?.. Otočím se směrem na les. No jasně, tamhle.
Rozběhl jsem se proti lesu a vstoupil dovnitř. Viděl jsem jen nevinné veverky sedící na stromě, koukající se na mě.
Nemáte co jiného na práci?!
Veverky se rozběhly pryč.
Uh.. doufám, že tu píču najdu včas...
Uběhlo cca 10 minut a prošel jsem kolem břízy a vidím camp. Camp uprostřed lesa, no jasný... počkej.. to je on? Jack? viděl jsem podivnou krabičku vedle stanu. To je ona, doufám..
Běžel jsem ke krabičce a zvedl jí. Okamžitě jsem utekl z místa a schoval se, zatočil jsem páčkou, dokud se neozvala trochu skřípající se hudba: 'Pop Goes The Weasel '
Krabička utichla.. dobře no..není tu...
Zahodil jsem krabičku pryč a ..
,,Tak ty jsi se mě rozhodl navštívit? jak sladké'' Řekla Bennie co stála za mými zády, alespoň vím, že ta píča tu byla. Trefa do černého.
,, Pojď, zrovna mám připravený čajový dýchánek, jsi dnešní host''
A dost, dnes chcípneš, jelikož jsem člověk, můžu tě vyškubat do masa a kosti a mně je jedno, co už na mě připravíš, jsi mrtvá..ale prvně, mi kurva řekni, jak se dostanu odsud! Chytl jsem jí za krk a vrazil do stromu. No tak, řekni to, jestli chceš žít (Což fakt nebudeš) tak dělej!!
Bennie se usmála.
Chceš trpět jo? přitvrdil jsem a chytl jí mnohem silněji za krk, poznal jsem, že už nemohla dýchat
Bennie se usmála ještě víc
Fajn, umři, když ti není libo žít. Začal jsem jí se vší silou mlátit o strom až krvácela z hlavy. Nevím, kde jsem nabral takovou sílu, ale byl jsem rozzuřený..tak moc, že mně nezajímalo kolik vážila, prostě jediné co jsem si přál, bylo, jí vidět mrtvou.
Tak kurva chcípni!!!!
krvácela, ale neumírala. Nesnáším zabíjení, ale jinak to nešlo..
Bennie se zasmála a nějakým zvláštním kouzlem mě proměnila v... ducha.. moje normální forma..
Tak, teď ti vlezu do hlavy, zničím ti duševní zdraví, do toho tě donutím jíst vlastní orgány z těla, vyrveš si srdce a rozmixuješ si z něj bloody mary, pak si své zbytky narveš do krku a JÁ se budu dívat. Skočil jsem jí do mysli a.. všude byla růžová. NE! kurva fuj!
Vyskočil jsem ven. Mám dost z tebe, máš nachcáno i ve své vlastní hlavě!
Bennie se přestála smát.
Jo? tohle tě urazilo?! tak fajn. Jsi stupidní verze největší crappypasty co jsem kdy viděl, a aby to nebylo málo, jsi škaredá!
Bennie zakřičela: JACKU CHYŤ HO!
podíval jsem se kolem. Kde je?
Bennie se zděsila.
AHÁ! znám tvou slabinu.. ty blbá krávo. VYPADÁŠ JAK TUČNÉ SÁDLO! Jo, i páchneš na to!
Bennie začala brečet.
,, Dobře!!'' vyjekla. ,, Jdeš zpět, tohle mi zničilo city!''
To je fajn- zasmál jsem se.
Byl jsem opět tam, kde jsem naposledy byl.
Tak, teď umřeš..protože mám zase své tělo, svoji moc..
Bennie vyjekla: ,, Ne! já.. já tě miluji ale..''
Já tebe ne ty blbá píčo, tak chcípni už!
Pískl jsem na dva prsty a vyběhli proti ní agresivní aligátoři.
Hehe poslední slovo?
,, Jacku, chyť ho!''
Jack se objevil přede mnou.
Ale no tak!
Bennie se usmála. ,, Nashle BENe, já se vrátím'' zmizela.
Jack se na mě podíval.
Tak co, chytíš mě a nebo se mi ztratíš z očích?
,,Jsem volný...'' řekl chraptícím hlasem
dobře, tak mi zmiz z očí ty šašku.
,, Zachránil jsi mi život, hah, nečekal bych to. Ale i tak, pojďme si hrát'' usmál se.
Co ti jebe? hrát si s přihlouplým šaškem?
,, Uh...nemyslím formu trápení.. tady.'' -Jack mi podal pexeso.
Nehraji si s blázny v klauním převleku. Zmizel jsem.
Jack se zasmál a hodil pexeso o zem, které se proměnilo v acid. Zmizel.
Mezitím Bennie se objevila v nějakém temném lese.
,, Kde to jsem?!'' vyjekla.
THE GAME HAS BEGUN
Bennie byla rozsekaná na kousky od ohnivých vznášejících se seker, které jí rozsekaly na kaši.
Haha, dobře se mi to čte.
Bruh. Jop. Pokud chcete vědět, proč mám tolik fantazii.. psal jsem podobné věci, ale jako dítě...ale ty věci ničily creepypastu, byly horší... dávám sem odkaz. Přeji příjemnou rakovinku!
https://www.wattpad.com/user/JeffreyWoods670
Můj starý profil. Když mi bylo ještě 12-13, jop, užijte si xd
Takový menší funfact...
ČTEŠ
BEN DROWNED IS BACK (CZ)
FantasyNejde o žádnou fanfikci, ani o shipp. Toto bude prostě jen nějaký story kde chci vypotřebovat každou mou fantazii.