Fangirls přestaly a smály se, pomalu odcházely a já sledoval ty dva kteří najednou začali vypadat zhypnotizovaní- " Wtf?", podíval jsem se na Ej který vypadal ve velikém stresu a tak jsem se snažil přít na to, jak se dostat pryč.
Pak mě napadlo se spawnout, spawnul jsem se ven a rychle se schoval-,, Slyšela jsi něco?" promluvila jedna ze strážkyň, druhá se zasmála a odpověděla: ,, Nebuď paranoidní, vždyť jsou v kleci, brzy je zhypnotizujeme jako naše cute vojsko"-,, Haha. Joo"-,, No dopíče, to ne!!!" zařval jsem-,, Se mě jen dotknout a chcípnou...nebo něco horšího".
Pomalu jsem následoval jednu ze strážkyň k hlavnímu stroji který měl v sobě růžovou látku na hypnózu, potichu jsem se schoval za stroj a sledoval jak strážkyně přišla ke stroji s malou skleničkou, zatočila páčkou a látka se pomalu dostávala dovnitř sklenice, málem jsem dostal zánět když se na mě otočila, naštěstí jsem schoval mou hlavu dřív než se podívala. Fangirl odešla s látkou ve sklenici k ostatním cps, tak jsem šel pořád za ní. Došla ke kleci s Jeffem a Jane, kteří vypadali už na trosky, Fangirl se ušklíbla a vytáhla sprej, do kterého nalila látku a nasprejovala celou jejich místnost, bylo slyšet hlasité kýchání a Fangirls smích.
Rychle jsem se spawnul ven z budovy a utekl do lesa, sedl jsem si ke starému dubu a usmál se: ,, Užívejte si to tam, já utekl"- najednou jsem se zarazil a přemýšlel: ,, Neměl bych jím pomoct od tich mrtvitelkám? seru na to, nejsem nějaký pomáhač..jsem zlo" spawnul jsem se zpátky do Mattového počítače a tam spál.
(Jeff)
Co to kurva, co se to děje..twl cítím jako kdybych ztrácel veškerou mou krásu!!! podíval jsem se na Jane a zpátky na zeď. Dopíči, musím něco udělat, jinak nás tu budou sprejovat tou velkou píčovinou, ale jak? šel jsem pomalu k východu a zazvonil mini-zvonkem a čekal co se stane. Přišla jedna z Fangirl s rakovinotvorným úsměvem a zeptala se: ,, Co by si Jeffíček přál?"..málem jsem chytl lupus, ještě jsem běžel k malému zrcadlu jestli vypadám pořád tak krásně, všiml jsem si, že mám na sobě....FLEK... TY ZMRDKO!!! ŠPÍNO!!! KVŮLI TOBĚ JSEM HNUSNÝ!!!--: ,,C-Cože? Jeffie, jsi v pořádku?"-,, Drž hubu ty slizká krávo plná mravenců, teď poznáš jaký to je ztratit krásu!!!!" chytl jsem jí za krk a začal jí mlátit o mříže, začala křičet a tekla jí všude krev. Rychle vyndala klíče a otevřela mi klec, smál jsem se a hodil jsem jí o strop, celá se na něm rozmetla a pak spadla celá od krve na zem, utekl jsem pryč, naštěstí vedle na stole byl malý nůž, tak jsem ho sebral a byl volný.
( ostatní cps)Fangirls přiběhly díky alarmu zpátky k cps vězňům a jedna z nich spadla na propouštěcí páčku, všechny dveře se otevřely a cps běželi ven, Fangirls křičely a běžely pryč, ale všechny cps je zabili.
Masky: Konečně ta mrtvitelka je mrtvá!!
Hoody: přesně, tak svině..snad už to neudělají znovu, že socho?
SCP-107: ...
Masky: odkdy tam máme sochu?
Hoody: neřeš, teď si jdu užít jejich smrt
Jeff: *chytne Fangirl pod krk a podřízne jí hrdlo, hodí o zem* to máš za to, ty nechutná krávo...
ZALGO: *posedne první Fangirl a přinutí jí skočit ven oknem, zazubí se*
Všechny cps utekli*
( zpátky u BENa)Spál jsem konečně v klidu a pak si všiml, že někdo je venku, podíval jsem se oknem dolů a tam stála pořád ta samá holka s tím kobercem, spawnul jsem se k ní a ona zaječela
Ona: OMG OMG OMGO MGGGGGG BEN!!!!!!
Řvala tak strašně že mi málem zničila mé dvě uši, kurva jedna. Vyrval jsem jí rukou srdce a narval jí to do huby, celá brečela a chcípla. Haha..
ČTEŠ
BEN DROWNED IS BACK (CZ)
FantasyNejde o žádnou fanfikci, ani o shipp. Toto bude prostě jen nějaký story kde chci vypotřebovat každou mou fantazii.