Takže, je to tu. Speciál jak jsem slíbil, pokud to čtěte zrovna teď, pravděpodobně toto jsem psal před pár dny. Speciál obsahuje charaktery co jsem vyjmenoval a popsal v CHYBY V SHIPPECH : 'Kdo je Bennie Drowned'. Nevím kdy dokončím tuto část. Protože tato část je speciální.. Musí obsahovat víc jak 1000 slov.Enjoy!
Váš BenMajora666
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~,, Au! ''
Zakřičel Matt když mu paní doktorka píchla injekci
,, Držte klidně...už nebudete mít té zlé sny o vražedné soše, děsivém démonovi. " řekla doktorka.
Matt se zklidnil, ale jeho ruka se třásla. Povzdechl si a koukal kolem sebe.
,, Měl byste si odpočinout. Pamatujte, žádní duchové neexistují.. Zítra půjdete na hypnoterapii, pan doktor se vás pokusí zbavit těch duchů. "
Odešla.
Matt vypadal pořád ve stresu a otevřel si okno.
'' Vím, že tam někde jsi BENe, já.. Já tě dostanu! ,, začal se tiše smát.
" Já dostanu BENa heheah... Ano... Zachráním svět... Já!~,,
skočil mu do řeči doktor :
'' Hypnoterapie se uskuteční dnes, zítra nepracuji. Je vám dobře? Třesete se.,, zeptal se docela přísným hlasem." Jo, jsem cajk. Jen zabiji toho malého zmrda,,
Matt se začal chichotat.
" Výborně " prohlásil doktor.
" Jdeme hned, změníme vám prášky.,,V hypnoterapii se Matt sedl naproti doktorovi a dívá se kolem.
,, Pane, pocítíte trochu zmatek, ale nebude to nic zlého. Vyléčí vás to, vyženeme vám ty zlé duchy z hlavy." promluvil doktor a sebral do ruky hodinky.
Matt se zděsil:
,, Já nejsem blázen! Doprdele, copak mi nikdo nevěří?! Koukejte!!'' ukáže ruku od krve, ,, BEN mě donutil si pokousat ruku, nechtěl jsem, ale slyšel jsem jeho hlasy.. Byl všude!! Je tu!! Musím ho zastavit!!! '' řekl Matt.
Doktor se zhrozil a něco si šeptal v hlavě.
Matt se na něj zadíval:
" JÁ NEJSEM BLÁZEN!! HALO??,,.Doktor se podíval Mattovi do očí a řekl vážným tónem :
" Máte schizofrenii, je to totálně normální. Nikdy k vám žádný BEN nemluvil, jste tady, protože vaše hlava si vytváří takové bludy a vy si pak ubližujete. Vidím to, že hypnóza by měla fungovat, jestli ne, nezbývá nic jiného než léčba šokem.,,
domluvil doktor a začal mávat hodinky před Mattovými oči.
Mattovy oči se zdály být tmavší, vypadalo to, že Matt padl do hlubokého tranzu.Po hodině co doktor sledoval Matta, jak spí, něco slyšel.
" Co to kurva?,, vyjekl a šel se podívat oknem.
" Přísahám, že jsem slyšel kroky... Asi to bylo nějaké zvíře.. Už taky pomalu blázním..,, usedl si na křeslo a sebral hodinky do kapsy. Okno se rozbilo a doktor se lekl.Něco chytlo doktora do výšky a začalo to s ním třepat.
" AGHH CO TO JE KURVA?! POMOC!!!,, křičel.
Hodilo ho to do zdi, pak se doktorovi objevil v ruce nůž. Doktor se zhrozil ale v bolesti byl slabý, aby mohl utéct. Něco ho přinutilo si vypíchnout oko a sníst ho.
Tekly mu slzy a pozvracel se.
Rozparal si břicho a vyndával vnitřnosti, začal je jíst. Bylo slyšet jen řev ale pak se řev utichl a doktor ležel na zemi mrtev. Ozval se demonický smích.Matt se probudil, slyšel nějaký zvuk; podíval se kolem. Zvedl se a uviděl mrtvého doktora na zemi, zděsil se.
" Co se to stalo?!,, řekl si v duchu.
ČTEŠ
BEN DROWNED IS BACK (CZ)
FantasyNejde o žádnou fanfikci, ani o shipp. Toto bude prostě jen nějaký story kde chci vypotřebovat každou mou fantazii.