Část 6 CIRKUS ( BONUSOVÁ ČÁST)

81 6 0
                                    


Lepší nápad, moc krve, velká zábava haha, ano, cirkus! místo zábavy kde budou určitě Fangirls. Teď jím dám za vyučenou, ty svině se už nikam nepohnou.

Zneviditelnil jsem se a šel do cirkusu, vlezl do těla hlavního představitele a řídil ho k lidem. Vstoupil jsem tam a všichni lidé začali jásat, haha, teď se pomstím za naší Creepypastu! vyvolal jsem tedy jednu Fangirl která si lehla na zem a říkal jsem : ,, zde vám ukážu jak tygři nechají zmizet tuto svini ehm paní.. ", tygři přišli a skočili na Fangirl která začala pištět, úplně jí rozežrali a vyndávali vnitřnosti, všichni se na to koukali a začali pleskat, uklonil jsem se.

,, zde bych chtěl tam tu paní! " ukázal jsem na Fangirl v modrých šatech která se zasmála a přišla, zakopla a narazila si nos.. dement...pak přišla a začala jásat. Řekl jsem jí, ať zavře oči a nechť zmizí její modrá barva šatů, vzal jsem štětec, vrazil štětec do hořlaviny a pak do bílé barvy, otočil jsem se na lidi a zazubil se. Nabarvil jsem štětcem Fangirl ksicht a ona se začala tiše ptát proč na ksicht a já jsem se začal smát. Hodil jsem na ní benzín a ještě zapálil a ona vybuchla v plamenech, krev postříkala  lidi, její kůže byla rudě-krvavá a oči vypadly. Všichni pleskali a já se znovu uklonil.

Zde jsem ukázal na další Fangirl která přiběhla a povídal jsem, že to bude takové bonusové kouzlíčko a tak jsem jí připoutal na obří kolo a roztočil. Zavázal jsem si oči a házel nože. Fangirl začala křičet a nůž se jí vrazil do srdce, začal jsem se víc smát a sundal si pásku a pověděl že to jsou gumový a magnetický nože. Fangirl se rozpadla a všichni opět pleskali.

Doprovodil jsem lvy na scénu a zavolal poslední Fangirl, která tam byla, ta přiběhla a řekl jsem jí, ať vrazí lvi ruku do úst a ona to fakt ta svině udělala. Chytl jsem bič a pleskl lva do zad, ten se zdivočel a urval Fangirl ruku, otočil se na mě a já ještě v ten čas vylezl z těla a lev skočil na hlavního představitele a rozežral ho na kousky, spawnul jsem se k Fangirl, ta se na mě dívala a pištěla, vzal jsem obří železnou tyč a propíchl jí a zapálil- a hodil na lidi. Všechno hořelo a já si to užíval, ten pocit že tam byly zbylé Fangirls a ony zemřely. Haha.

BEN DROWNED IS BACK (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat