No asi nevíte jak vlastně probíhá můj život. Vlastně mě neskutečně baví, konečně mám přes 10 tisíc hráčů kteří se stali mými oběti ve hře LOZ Majora's mask, jsem vůbec rád že se tohle stalo. Ale jedna věc mi stále vadí, proč tam stojí hráč s jménem " Ely102" ve skinu Ganondorfa s fialovým pláštěm?! nikdy jsem neslyšel o tom že by se dal dokonce měnit i skin. Myslím si, že je to hacker. Jediný a stupidní hacker mé hry! fajn,jak si myslíš holčičko, dnes zažiješ peklo!
Přiblížil jsem se k ní a když se na mě otočila, jen tak stála a zírala na mě. Koukala se na mě 3 minuty než vyndala ocarinu ( ODKDY MÁ GANONDORF OCARINU?!!) no a když začala hrát " Elegy of Emptiness" spawnul jsem se přesně k ní ( jsem uvízlý v soše,co si sakra myslíte).Tohle bylo dost, pořád někam odcházela a pořád hrála " Elegy of Emptiness" ( kdo neví,jděte na Google). Už mě to fakt štvalo a tak jsem nechal hru vypnout. Hahhaha! teď chci vidět jestli se vůbec začneš zajímat co se děje!
ona si normálně zapnula hru od začátku a pořád mě tam otravuje s tím spawnutím! a dost, teď přichází druhé kolo!!
tentokrát jsem jí JÁ spawnul do Tower Temple ( srry, nehrál jsem Zeldu už několik měsíců,takže si přesně nepamatuji názvy :( ) kde stála naproti mumii, sledoval jsem jí z rohu jak s nimi bojuje a vypadalo to že vyhrála. Pak mě zase přivolala tou zasranou notovou písní " Elegy of Emptiness" a dívala se na mě. Vypnul jsem jí hru a hodil do intra s létající Majora, pak když se spawnula do South Town jako Deku Scrub, nevypadala ani trochu vystrašená.
Pořád ještě přemýšlím nad nejlepší věci které si nevšiml ani Matt. Poslal jsem jí prostě za Happy Mask Salesmanem do Clock Tower a pak jsem zařídil aby byla noc a 3.den. Když si holka vyšla ven,uviděla jedině prázdnou vesnici. Psalo jí to tečky jako textové pole které nebyly ani zvlášť vidět. Kolem ní všechno jen chraptilo a když došla k Great Fairly do její jeskyně, uviděla vodu od krve. Pak se po chvíli zhaslo do černa, slyšela jedině praskání její kostí a pak se rozsvítilo, viděl jsem jak její postava je úplně podebraná do krve, vnitřnosti venku a nejlepší na tom, že je pryč!!!
smál jsem jak jsem jen mohl, tohle byla zábava ale pak se ta svině zase vrátila na původní místo.
Bylo mi špatně vědět že ta zmrdka nechce odejít a tak protože se naaaajednou umím dostat z počítače do počítače ( prostě opinion :DDD ) viděl jsem tu sviní úplně nadšenou. Tak teď jsem zmaten. Bylo vidět jak si užívá mé strašící kousky, chechtá se jak kokot a je tlustá, minimální váha 200 kg. Vzadu měla stoličku s knížkou která .... fuck! už málem jsem dostal rakovinu do očí, i když žádné nemám ale to není až tak zajímavé. Prostě tam byla knížka se shippy... bože to je Fangirl!
Ihned jsem vylezl z počítače hned do její hlavy, praštil jsem jí o obrazovku počítače a začala křičet. No počkej, když zemře ona tak ať si ještě naposledy užívá mé strašení hahahahutopil jsem jí ve hře a hodil na roztrhání šílených kuřat. Viděl jsem jak jí krev teče z čela a jak celá brečí co se to jen děje. Já říkal, že zažije peklo. Ta ženská je mrtvá, no hurá! jen jsem jí ještě nechal vzít kyselinu a vypít, nevím proč jí kurva má vystavenou na stole ale to mě nezajímá..
hlavní je že ta nána je mrtvá. Jo a omlouvám se za sprostá slova, já jsem tady šéfem této hry,ne vy! klidně si zahrajte mou hru ale pamatujte si, že zažijete peklo. Berte to jako risk,varování pro vás.
Nevím jestli schytám nějaký ten hate ale pamatujte že já prostě se snažím dobře "hrát" BENa ale vážně se moc omlouvám za ty špatné názvy. Mám rozbitý comp a ta hra je prostě ... mrtvá. Už ani jeden save nebude uložen do mé původní hry. Tak zatím u příští knížky z této cancer story.
ČTEŠ
BEN DROWNED IS BACK (CZ)
FantasyNejde o žádnou fanfikci, ani o shipp. Toto bude prostě jen nějaký story kde chci vypotřebovat každou mou fantazii.