Když Houbařit, Tak Jedině Se Zábavou

17 1 2
                                    

Jednoho překrásného dne co jsem se procházel po lese jako fucking ghost, spatřil jsem nějakého člověka, který drží v ruce košík a v druhé ruce nůž.
Nejspíše jde houbařit.. Ale co kdybych si tak trochu.... Užil?

Spawnul jsem se mu do hlavy a přinutil jsem ho, si dát nůž ke krku, lekl se a praštil se o strom vzadu. Kokot si zapíchl nůž do krku a krvácel, ležel na zemi a hmatal po trávě.
Vzdychl jsem si.

Tohle není ono.. Hm..

Spawnul jsem se před něj a vytáhl mu nůž z krku, typek se třásl a tekla mu krev ještě z hlavy.
Takže... Ty jsi houbař? Víš, znám ještě zábavnější verzi houbaření hehe

Typek se ocitl v jiném světě, držel si krk a strachy se klepal.
Před ním se objevily obří houby s červeně svítícími očima a nožíkami v ruce. Typek se zděsil a na místě omdlel.
Heh...tohle nebylo špatný, příště musím víc tryhardit... Ale co už..

Šel jsem dal po lese až ke koleji, až k počítači, kde jsem si ulehl a usnul.
Za pár minut jsem slyšel houkání sanitky... Typek se nejspíše zbláznil hehe....

( YO! Vím, že nejsem aktivní, poslední článek neměl vůbec žádné hodnocení.. Tak jsem přemýšlel, zda knížku neuzavřít? Potřebuji vědět, zda vás to, jako čtenáře baví a nebo už to není ono.
Omlouvám se, nějak už mi to nemyslí poslední dobu. Tak, dole mi napište, jestli mám tuto knížku už ukončit a nebo pokračovat ALE v jiném stylu a nebo se vám líbí tento styl?
- BenMajora666)

BEN DROWNED IS BACK (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat