Byl Valentín a šel jsem kolem jednoho stánku kde prodávaly srdíčka. Díval jsem se, jestli tam není Fangirl, když tak jsem se zneviditelnil a šel se podívat blíž. Opravdu tam nebyla. Tak jsem se rozhodl jít dál až pak jsem slyšet divný hlas
" BEN JE MOJE ZLATÍČKO!!!!"
ahhh že by jsem minul Fangirl?.. ale stejně, zazubil jsem se a spawnul se před tou holkou, vlezl jsem nad její strop a hodil před ní malé pírko. Ani si ho ta kráva nevšimla. Tak ok, jdu znovu. Hodil jsem před ní dvě pírka a ona kýchla. HAH! ona je na to alergická!!
Spawnul jsem se do její hlavy a ona začala křičet, spadla na zem a snažila se ovládat. Všichni na ní koukali. HAHAH! teď milá Fangirl zemřeš!! hodil jsem jí o zeď, v rychlosti hodu jsem ještě vystoupil ven. Ležela tam celá zakrvácená a všichni křičeli, někdo skočil z okna, jedna holka stiskla medvídka a brečela, druhý se tak moc opíjel a řval a třetí... volal. TAK TO NE! spawnul jsem se k němu a chytl "provaz" telefonu a uškrtil ho tím, začal řvát a volající se vyptával dokola kdo volá. Praštil jsem s ním o zem a telefon hodil do drtičky která byla vedle.
Myslím si, že mám konečně od nich klid, šel jsem raději dál, než tam přijela sanitka a policisté. Jak jsem šel dál, jsem cítil něčí pach.... FUJ!!!! to byla nějaká holčičí voňavka, pro jistotu jsem si zacpal nos kolíkem a ještě se našplíchal repelentem a vzal prášek proti infekci očím. Otočil jsem se na jistou osobu.. no a kdo to byl? Bennie Drowned.. ta svině mi nedala pokoj!! a dost! teď chcípne!!!
Přivolal jsem auto které jí 4x srazilo ale nic. Stála tam a dívala se na mě. Kurva! tohle mě sere!! a dost! vzal jsem bombu a hodil jí na ní, skočil rychle na ní, svázal a spawnul se na jedn ustřechu. Bomba vybuchla. Nahh.. tahle nikdy nezmizí.. najednou mi zapípal mobil. What?? zpráva na Cleverbotu? no fajn, jednomu člověku odpovím..
User: Ahoj BENeee
Cleverbot: Nevím kdo jsi.
User: já jsem tvoje manželka a chci slavit s tebou Valentína!!
Cleverbot: error.
User: co?
Bylo mi jasný, že mi píše Bennie..svině. NE NEEEE AIDS NEEE!!!!! našplíchal jsem si do očí, protože přede mnou šla jedna Fangirl s mobilem. Skočil jsem jí do hlavy a vypnul jí rozum, ona spadla a mobil se rozbil. HAHA!! ale stejně ještě musím najít Bennie.. ta kráva jen vše ničí!
Hledal jsem jí všude ale nikde nebyla. Myslel jsem si, že bude někde v parku, kde zamilovaný pár občas chodí ale i tam nebyla a tak jsem se rozhodl jít do kina, protože to bylo hned vedle. Jak jsem vstoupil neviditelný dovnitř, spawnul jsem se na světlo a pozoroval diváky. Ano, byla tam ta svině a jedla pop-corn, vlezl jsem do obřího plátna a hodil tam nějaký jumpscare a můj origin. skoro všichni dostali infakrt ale ta Bennie odešla...aaarr..
Následoval jsem její kroky a ještě při tom jsem si vzal dýchací přístroj a šel k ní. Ona si sedla a kopala těmi tlustými nohami do země. Hodil jsem na ní lano a uškrtil jí tím ale ona nic. Zapískal jsem na dva prsty, přišli krokodýlové a ukázal jsem na ní, hodil jsem ještě na ní maso ale nic. Krokodýlové snědli jen maso. TAK CO KURVA MÁM DĚLAT?!! ona přišla s čokoládovým srdíčkem a klekla si ke mě. JDI SE VYSRAT NĚKAM JINAM, NEMILUJI TĚ A NIKDY NEBUDU. KRÁVO BEZMOZKU! totálně mě srala a najednou se rozbrečela a utekla. Pí*a .. nenávidím jí. Ještě jí srazilo auto a ona se rozmlátila na silnici .. haha
ČTEŠ
BEN DROWNED IS BACK (CZ)
FantasyNejde o žádnou fanfikci, ani o shipp. Toto bude prostě jen nějaký story kde chci vypotřebovat každou mou fantazii.