STUPIDNÍ CANCER

52 2 3
                                    


Jednoho dne jsem si na facebooku prohlížel mé fotky a najednou jsem našel někoho kdo se oblékl za mě, byl jsem naštvaný, hned jsem přemýšlel jestli mu napsat nebo ne a tak jsem dostal idea. Ten týpek se jmenoval "Ben Drowned Boy" a jako popis měl "I am the real Ben drowned", vsadím se, že zase nějaký fanboy se vydal vydávat za mě. Tak jsem tedy vytvořil účet jedné fanynky " Viole Drowned" ( aby si myslel, že jsem opravdu nějaká stupidní fanynka).

Už jsem málem dostal rakovinu mozku, už mi málem padala pěna z pusy, protože tohle jsem ještě nikdy neviděl. Ten stupidboi tam dával nějaké fake fotky a říkal, že tohle má být já. A taky mu tam všichni psali ( aspoň nějací co mají mozek) jaký je toto retardoss, faker a další urážky. Než se tam nasrala další půlka co ho obdivovala a ten cancer si nad moji slávou naprosto užíval. Co mě nasralo, on si vytvořil VLASTNÍ YouTube kanál pod MÝM jménem, fajn zmrde, show začíná. 

Byl jsem připraven mu napsat ale omylem jsem popojel myší dolů a co mě dostalo..

" Ben Drowned Boy is in a relationship with Bennie Drowned"
  

 Like   Comment  Share

No a to už jsem málem omdlel...

FAJN PŘIPRAV SE DĚCKO

- - - - - - - - - - - -- - - - -  - - - - - - - -  - -- - - - - - - - - - 



Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.






( Pro blbce - joke )

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

( Pro blbce - joke )

Bylo mi z ní akorát na blití, tak jsem vylezl z počítače a spawnul se pod její postel a když jsem viděl její face, už jsem se chtěl rychle nastříkat sprejem proti rakovině,  lupusu, vzít si ochranné brýle proti zánětu očí ( i když žádné nemám ale ...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Bylo mi z ní akorát na blití, tak jsem vylezl z počítače a spawnul se pod její postel a když jsem viděl její face, už jsem se chtěl rychle nastříkat sprejem proti rakovině,  lupusu, vzít si ochranné brýle proti zánětu očí ( i když žádné nemám ale stejně) a držet si mezi žebry kříž, určitě se i modlit mocnému ZALGOvi ale nic u sebe takového jsem neměl.. ona..ona měla snad 200 kg, všechen ten její tuk se válel na židli.. kdybych byl ta židle, ihned bych spáchal sebevraždu.. docela lituji i tu počítačovou myš na které má tu tlustou, slizkou ohavnou ruku, má dlouhé opadané vlasy a hlavně mě shocklo, že to byla holka. No, takže žádný fanboy today kterého bych škrtil a nutil pít vlastní krev a brečet.. no, to nevadí, tahle bitch si zaslouží jedno z nejhorších!!!

Ta holka se dívala na moji zprávu a pořád si jí šeptala pro sebe tak dlouho, než jsem se přiblížil potichu k ní, její matka otevřela dveře a tak jsem rychle skočil na strop a vyhlížel. Její matka k ní přišla a dala jí facku, potichu jsem se zasmál ale sledoval jsem dále, její matka jí říkala něco o tom, že si psát s cizími lidmi nevyplácí a také je hrozně obézní. Musím pochválit její matku protože většinou matky tihle rakovinek jsou slepé, no to nevadí, za celý tento shit co jsem prožil, jediný rodič! matka dále vysvětlovala že je noc a ta shitka kývla a šla ukončit počítač, což byla nejlepší chvíle pro mě. Matka odešla a já se spawnul před ní ( ovšem uvnitř počítače) ta holka začala křičet a židle konečně práskla s ní k zemi. Haha!! 

Celá vystrašená si stoupla s domněnkou že jsem pryč nebo že tohle byla vidina, její matka přišla a řekla: ,, Opravdu se za tebe stydím, nedělej mi už problémy a vypni kurva už ten počítač!!" - tak tohle mě donutilo se smát natolik že jsem se spawnul opět na zeď a čekal co bude dále. Matka odešla a já se spawnul před ní a řekl ,,Ahoj", ona se otočila a než by chtěla řvát, vzal jsem nějaký pas který byl na její posteli a přivázal jí pusu, vlezl jsem jí do hlavy a donutil jsem jí jít na facebook, naštvat Bennie že je to cow jako ona a kliknout "Delete account", vypadala že brečí a taky jsem to i slyšel, Facebook se zde odstranil a tak jsem naposledy jí ještě rozbil hlavu o počítačový screen a zmizel. Matka přišla a nad pohledem mrtvitelky se usmála. 

Ještě jsem našel v její pokoji kameru která to vše natočila, takže jsem to dal na yt a také jako varování " NIKDY SE NEVYDÁVEJTE ZA NĚKOHO KÝM NEJSTE, varování pro ty co mají IQ pod 0".


I am baaack ppl, vím že jsem nevydával hodně dlouho, ale to jen proto, že mám poslední dobou hodně problémů které chci řešit. Budu se snažit být zase aktivní jak dříve, zatím u této cancer knížky, see ya!

BEN DROWNED IS BACK (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat