Unicode
Sugar Baby
'' Kim Seok Jin....ထုံးစံတိုင်း လိမ္မာ'' နေ ခဲ့ နော်...စာလည်း နေ့တိုင်း ကျက် ကြားလား...မာမီ London က သူငယ်ချင်း ရဲ့ သား မဂ်လာ ဆောင် သွားမှာ ဆိုတော့ လည်မှာ ပတ်မှာ နဲ့ တစ်လလောက် ကြာမှာ..မင်း Appa ကလည်း နောက် ၃ လ လောက်မှ ပြန်ရောက်မှာဆိုတော့...မာမီ စိတ်ချမယ်နော် သား...''
ခရီး သွားခါနီး အိမ်အပေါက်ဝ တွင် အမှာတမ်း ချွေ နေ သော မာမီ့ ကို Seok jin ဟုတ်ကဲ့ ဟုတ်ကဲ့ ဟု သာ ဆက်တိုက် လိုက် ပြော နေ မိသည်...
'' ဟုတ်ကဲ့...မာမီ စိတ်ချပါ...ကျွန်တော်နေ့တိုင်းစာလုပ်ပါတယ် ''
'' သားသား Guide တွေ ကို လည်း မာမီ ပြောထားတယ် စာ တွေ ပိုလုပ် ပေး ပါ လို့...ဒါမဲ့ သားသား တော်မှန်း မာမီ က သိပြီးသား..အော်..ကိုယ်ရံတော် Kang ''
** သွားခါနီးလာခါနီး ဆိုတော့လည်း သားသား တွေ ဖြစ်ကုန်ပြီ ငါ့အမေက တော့...**
'' ဟုတ်ကဲ့ပါ သခင်မကြီး ''
'' သားကို သေချာ ဂရုစိုက်လိုက်ဦး...Shopping ထွက်မယ်ဆို ရင် သား Lee Seunggi နဲ့ မှ သွားခိုင်း နော် ကြားလား ''
'' ဟုတ်ကဲ့...စိတ်ချလက်ချ သာ ခရီးသွားပါ... ကျွန်တော် ဂရုစိုက်လိုက်ပါ့မယ် ''
Mr.Jack က ဦးညွှတ်ရင်း ပြောလိုက် တော့ Seok Jin တစ်ယောက် ဟိုဘက် လှည့်ကာ နှာခေါင်း ရှုံ့ လိုက် ၏
** ဦး နဲ့ အပြင်သွား မယ် ကြံထားပါတယ်ဆိုမှ...ဒီ Mr.Jack က တော့ လေ...**
'' ကဲ..အဲ့တာဆိုသွားပြီ...Seok Jin မာမီ သွားပြီနော်..တာ့တာ ''
'' ဟုတ်... မာမီ တာ့တာ''
Seok Jin မာမီ့ ကို နှုတ်ဆက် ပြီး အပေါ်ထပ် က သူ့ အခန်း သို့ ဟန် မ ပျက် ပြန် တက် သွား သည် ။
အခန်းထဲ သို့ ရောက် ကာ မှ...
'' ရေးးး..အကြံ ထုတ် စမ်း...အကြံ ထုတ်စမ်း...ဟာ...ဟုတ်ပြီ! ''
အကြံ ကောင်း ရ သွား ပြီး I -phone 12 Pro max ခရမ်း လေး အား အမြန် ကောက်ကိုင် လိုက် ကာ...
'' Hello....သူငယ်ချင်းလေး Seunggi ~''
( ငါ မျက်ခုံး တွေ ခပ်လှုပ်လှုပ်ပဲ...ပြော..ဘာ ပူစာ မို့ လဲ)
VOUS LISEZ
𝑆𝑢𝑔𝑎𝑟 𝐵𝑎𝑏𝑦[ Season 1 ]||Namjin✅
FanfictionKim Namjoon × Kim Seok Jin[Namjin Myanmar Fanfic] I'm not Superhero but I can be your Sugar Baby! Start Date- 29.6.2021 End Date- 12.3.2022