3. Bölüm

17K 513 84
                                    


9 yıl sonra

          "Babaa. Kurtar beni amcamın elinden."

        Lara nın sesiyle gözlerimi araladım. Hızla odaya girdi ve yanıma geldi. "Ne oluyor bebeğim?" dedim.

         "Baba senin bu kardeşin beni gıdıkşamaktan bayıltmaya çalışıyor ya. Koru beni kahramanım." desiğinde boynundan koklayarak öptüm ve "Korurum tabi. Ben senin kahramanınım." dediğimde o mükemmel gülüşüyle "Eveett. Sen benim biricik kahraman babamsın. Yakışıklı babam benim. Oyyy. Canımm." desi ve kollaeını boynuma dolayıp yanaklarımdan öptü.

         Bu kız benim ilacımdı. Çenesinden öptüm ve "Hadi gel banyo yapalım. Sonrada ben işe gidiyim sende evde uslu bir kız oluyorsun. Babaanneyi ve dedeyi üzmek yok. Mutfağa girmiyorsun. Bahçeye çıkınca havuza asla yaklaşmıyorsun. Ha bide evde koştueupta terlemiyorsun." dedim her gün olduğu gibi.

       " Tamam babişim. Ne dersen o. "deyince kalktım ve onu da kucağıma alıp banyoya girdim. Ben suyu doldururken o da kıyafetlerini çıkartıyordu. Koltuk altlarımdan tutup küvete koydum." Su fazla soğuk ya da fazla sıcak değil dimi prensesim? "dedim.

        " Yoo. Çok güzel. Hadi hemen köpük yap suyu. Bol bol hemde. "dediğinde " Bebeğim olmaz. Sonra çıkmıyoesun sudan. Sonrada hasta oluyorsun. Söz hacalar biraz daha ısınsın izin vericem. "dedim.

         Ağlamaya başlamıştı." A-ama ben hıck ben oynamak istiyorum. Sen hıck hiçte izin v-vermiyorsun. "deyince eğilip başından öptüm ve" Ağlama bebeğim. Kurban olurum ben sana. Ben sen hasta ılma diye izin vermiyorum. "dedim.

  
           Gözlerini sildim ve" Küsrünmü babaya? "dedim." Hayır. Küsmedim. Ama havalar ısınınca izin vercen. "dediğinde" Tamam. Söz. "dedim. Sonra şampuanı aldım. Her zaman dalinle yıkıyordum. Bebekler gibi kokuyordu. Ama kendine ait o kadar güzel bir kokusu vardıki bağımlı olmuştum.

        Saçlarını yıkadıktan sonra vücudunuda yıkadım ve durulayıp havluya sardım." Baba işten gelirken bana çikolata ve çikolatalı süt alırmısın?" dedi.

        Kaşlarımı çattım ve "Bu hafta zaten bir kere abur cubur yedin. Haftaya kadar dışardan bir şey yemek yok." dedim. Tekrar ağlamaya başlamıştı.

       "B-bana neden kızıyorsunki. Sadece c-canım ç-çekmişti." demişti. "Ağlama Lara. Lütfen kızım. Bak üzüyorsun beni." dedim.

         Dudaklarını büzdü ve kollarını önünde birleştirdi. "Banane. Küstüm işte sana hıh." demişti.

Bu kızın küslüğü bile tatlıydı ama hiç çekilmiyordu valla tribi.

Ama alırım ben onun gönlünü iki dakkada.










Veeee 3. bölüm sonuu.

Nasıldı beğendinizmi.

Oy ve yorum atmayı unutmayın.

İyi geceler.

Bay bay.

LODOS'UN KIZI  | TAMAMLANDI |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin