Medya : Lodos Atabeyli
Medya:En sevdiğim şarkı.
Lodos Atabeyli
Babamla bahçeye çıktık seslerin nerden geldiğine bakmak için. Ama bir şey yoktu. Sadece kedi vardı. Elime aldım ve içeri girdik geri.Annem "Ne sesiymiş oğlum?"dedi. "Hiç bir şey yoktu annecim. Merak etme."dedim. Lara Çağrının kucağındaydı. Babama döndü ve "Ne olmuş dede?"dedi. "Bişey yokmuş birtanem."dedi.
Sonra Çağrının kucağından indi ve "Mertin yanına gitti. "Mert amca bugün seninle uyıyalımmı?"dedi. Ne? Ben asla Larasız yatamam. Asla izin vermem buna. Benim prensesim benden ayrı yatamaz.Mert "Olur cadı hanım. Hadi gel bakalım."dedi ve Larayı kucağına alıp salondan çıktı. Bende arkalarından çıktım. " Lara. Benimle yatacaksın sen. Benden ayrı uyumana izin vermiyorum. "dedim.
Lara "Hadi amcacım benim çok uykum var."dedi. Allahım sen bana sabır ver. Mert giderken bende geri salona geçtim. Babam "Şu işi araştırdım. Kimin yaptığını bilmiyoruz ama çok tehlikeli birisi. Hepimize takibe almışlar. Çok dikkatliolmak zorundayız. Özelliklede Laraya çok dikkat edin. Onun peşindeler bu şerefsizler."dedi.
Kim lan benim kızımın peşinde olan bu şerefsiz. Çağrı "Eğer geçen seferkine benzer bir şey yaşarsa bu sefer toparlanamaz diye düşünüyorum. "dedi. Annem "Okulda nasıl koricazki onu?"dedi titreyen sesiyle. Çağan annemin yanına oturdu ve kolunu omuzuna atıp başını göğsüne çekti.
"Sen merak etme annecim. Benim öğretmen arkadaşım Fırat Laraların okuluna gitmeyi kabul etti. Hep onu kontrol edicek. Okulda korumalardan bir kaç kişide görevli olarak varlar. Yani okulda güvenli artık. "dedi. Annem "İyi etmişsin oğlum. Ama yinede içim rahat etmiyor benim."dedi. Babam "Merak etmeyin. Bizim kızımıza kimse bir şey yapamaz. Hadi herkes odalarına. İyice dinlenin. Yorucu bir dönem bekliyor bizi."dedi.
Herkese iyi geceler dileyip odama gitmeden önce kızımı kontrol etmek için Mertin odasına gittim. İkiside sarılmış uyuyorlardı. İkisininde üstünü örttüm ve Laranın başına minik bir öpücük kondurup kendi odama geçtim.
Veeeeebölüm sonuuu.
nasıldı?
beğendinizmi?
Oy ve yorum atmayı unutmayın.
görüşmek dileğiyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LODOS'UN KIZI | TAMAMLANDI |
Chick-LitLODOS'UN KIZIYDI O. ATABEYLER'İN BİRİCİK PRENSESİ. Lara Atabeyli. O Atabeyli ailesinin en küçük üyesi. Başlama Tarihi: 1Eylül 2021♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Bitiş Tarihi: .....