17 Mart Perşembe.İyi okumalar diliyorum canlarım.
.
Ofladım ve tulumumun omuzumdan düşen kolunu kaldırdım. Bol olduğu için sürekli düşüyordu. Babam "Bitti mi bir tanem?" deyince "Evet babacım. Çok güzel oldu bence." dedim. Babam "Evet bebeğim harika oldu." dedi.
Çok güzel bir şato çizdim. Ve bahçesinde de bir mantar ev vardı. Çağatay amcam "Harika olmuş bebeğim. Ellerine sağlık. " dedi. Mert amcam" Harika bebebeğim." dedi. Boya fırçasını bıraktım ve diğerlerinin resimlerine baktım. Hepsi harikaydı. "Hepsi çok güzel olmuş. " dedim.
Çok eğlenceli geçse de yorulmuştum. Babamın yanına gittim ve "Baba. Ben yoruldum. " dedim. Babam "Tamam. Bebeğim. Benim de işim bitti zaten. Hadi eve gidelim o zaman." dedi. "Tamam." dedim.
Babam dedeme dönerek "Baba biz eve geçiyoruz. Küçük hanım yorulmuş." dedi. Dedem "Tamam oğlum. Bizde şimdi geliriz zaten." dedi. Babam beni kucağına aldı ve "Tulumlarımızı evde çıkartırız. " dedi. "Tamam babaacım. "dedim ve başımı omzuna yasladım. Babam evden çıktı ve eve doğru yürümeye başladı.
"Baba." dedim. Babam "Söyle güzelim. " dedi. "Baba sence annem gerçekten pişman olmuş mudur? Yani o artık beni gerçekten seviyor mudur?" dedim. Babamın boynundaki damarı çıkmıştı. Sinirlenmişti yine. Damarına bir öpücük kondurup " Özür dilerim baba. Kızma. Bir daha açmıyorum bu konuyu." dedim.
Babam "Kızmadım sana bir tanem. Sadece bu konu beni sinirlendiriyor. Annen gerçekten pişman mı bilmiyorum. Ve daha önce de söylediğim gibi. Annenle görüşmenizi istemiyorum." dedi.
Neden istemiyordu? O benim annem. Ve belki de gerçekten pişman olmuştur. Gerçekten seviyordur beni. O sırada yanımızda bir araba durunca başımı kaldırdım ve kim olduğuna baktım. Babamda durmuştu. Camlar siyah olduğu için görünmüyordu.
Kapı açıldı ve inen kişi annem di. Babam gözlerini bir iki saniyeliğine kapattı ve geri açtı. Çok öfkeliy di şu anda. Annem yanımıza geldi ve "Konuşmamız gereken şeyler var Lodos." dedi. Sonra bana döndü ve "Lara seninle de konuşmak istiyorum." dedi. Çok üzgün görünüyordu.
Babama döndüm tekrar. Babam da bana döndü ve derin bir nefes aldı ve "Sadece 5 dakika." dedi sert sesiyle. Annem "Tamam. Arabama geçelim. Yolda konuşulacak şeyler değil. " dedi. Babam "Hayır. Şu ilerde park var. Oraya gidelim."dedi ve önden yürümeye başladı.
"Babacım. Sakin ol lütfen. K-korkuyorum. Kavga etmeyin. " dedim. Babam boynuma minik bir öpücük kondurup "Şşt. Korkma bebeğim. Sakinim ben. Hem seni korkutacak bir şey yapmam ben. " dedi. Sonra parka girdi ve bir banka oturdu. Beni yanına oturttu ve annem gelince başını başka bir tarafa çevirdi. Annem de önüne bakıyordu.
Annem "Ben. Ben. Yaptığım her şey için çok pişmanım. Bu kadar iğrenç bir yaratığa dönüştüğüm için kendimden iğreniyorum. Beni asla affetmiceksin biliyorum. Ama tek istediğim Lara ile görüşmek. " dedi. Sonra elimi tuttu ve "Sen de ister misin Lara? Hala korkuyor musun benden? Özür dilerim. Affet beni. Lütfen. Çok özür dilerim. Her şey için. " dedi.Elimi yavaşça kaldırdım ve yanağına koydum. Gözünden akan yaşı sildim ve "Ben sadece biraz düşünmek istiyorum. " dedim. Annem elimi tuttu ve öptü. "Tamam. İstediğin kadar düşünebilirsin." dedi.
Babam ayağa kalktı ve elimi tutup beni yanına çekti. "Asla ama asla Lara ile görüşmeyeceksin. İzin vermiyorum. Bir daha ne benim ne de onun karşısına çıkma. Yoksa olacaklardan sorumlu değilim. "dedi ve parkın çıkışına doğru yürümeye başladı. Bende arkasından yürüyordum.
Babam "Hah. Şuna bak yaa. Pişman mış. İnanacak kadar salaktım bende." dedi. "Ama baba..." babam lafımı böldü ve "Sakın Lara. Az önce söyledim. Asla izin vermiyecem. " dedi. Bir şey demeden yürümeye devam ettim.
Annem samimi gibiydi. Neden izin vermiyordu ki? Bu kadar sert olmasına ne gerek vardı? Off. Gerçekten bazen çok kırıcı oluyordu babam.
Ama bende onu ikna ederim diyorsam edicem.
Ve bölüm bittii.
Nasıldı?
Beğendiniz mi ?
Oy ve yorum atmayı unutmayın.
Annesi ile ilgili ne düşünüyorsunuz?
Lodos'un kararı?
Lara ne yapacak peki?
Oy ve yorum atmayı unutmayın.
Bu arada Babasının bebeği için fikir verir misiniz.
Sizi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LODOS'UN KIZI | TAMAMLANDI |
Chick-LitLODOS'UN KIZIYDI O. ATABEYLER'İN BİRİCİK PRENSESİ. Lara Atabeyli. O Atabeyli ailesinin en küçük üyesi. Başlama Tarihi: 1Eylül 2021♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Bitiş Tarihi: .....