Laranın üstünü giydirdim ve saçlarını kurutup ördüm. Sonra kucağıma aldım ve "Kızıımm. Hadi affet babayı. Bir daha kızmicam sana. Hadi. Affet." dedim.Bana döndü ve gülümsedi. Tanıyorum ben kızımı. Dayanamaz. Yavaşça eğilip dudaklarıma minik bir öpücük kondurdu ve "Affettim Lodosum. Ben babama küs kalamıyorum zaten ki." demişti. Boynundan öpüp "Kurban olurum ben sana." dedim.
Tam o sırada kapı çalmıştı. "Geell." dedim. Babam gelmişti. Lara sevinçle ellerini çırpmıştı ve "Dedeee." demişti. Babam bir süredir yurt dışındaydı.
Ve Lara onu çok özlemişti. "Ver bakalım benim prensesimi. Sende doğru şirkete." dediğinde Larayı öpüp babamın kucağına verdim ve "Hadi görüşürüz akşam." dedim. Lara "Görüşürüz baba." deyince çantamı aldım ve çıktım.Lara Atabeyli
Dedemle birlikte bahçeye çıkmıştık. Dedem hizmetli ablaya meyve getirmesini söylemişti. Hizmetli abla meyve tabağını masaya koyunca tabikide ilk önce çileklerin hepsini almıştım.
Ama dedem iki tanesini aldı ve "Fazla yemek yok güzelim. Zararlı." dedi. Dudaklarımı büzdüm ve "Ama dedoşş." dedim. O sırada babaannem geldi ve yanağımdan öpüp "Deden haklı kızım fazlamyersen rahatsızlanabilirsin." deyince "Tamam. 2 taneyle idare etçez artık." dedim.
"Biz geldiikk."
Çağan amcamın sesiyle hemen yarimden kalktım ve salona koştum. Amcamlar bir haftadır işler için yoklardı. Sadece Mert amcam gitmemişti. Ve onun da tek yaptığı beni sinirlendirmekti. Neyse.
Hemen Çağan abimin mucağına atladım. Yüzünün her yerini öptüm ve "Yaa çok özlemişim be siziii." dedim. Çağan amcam keyifle bir kahkaha attı ve koltuğa oturdu.
Boynumdan koklayarak öptü ve "Mis kokulum çok özlemişim seni." dedi. Çağan amcam bana hep mis kokulum derdi.
Çağrı amcam "Ya yeter cennetime biraz da ben sarılıp öpiyim." deyince güldüm ve kalkıp onun kucağına gittim. Çağrı amcam da bana hep cennetim derdi.
"Cennetim sana bir sürü hediye aldık. Çok beğeniceksin." deyince sıkıca sarıldım ve "Yaa canlarım benim. Hani nerdeler? Hemen bakmak istiyorum." dedim.
Çağrı amcam "Akşam Lodos abim gelince birlikte açıcaz bebeğim." dedi. Kaan amcam ayağa kalktı ve gelip beni kucağına aldı. "Aaa yeter artık. Biraz da benim kucağıma gelsin minişim." dedi ve tekrar koltuğa oturdu.
Çağrı amcam yanındaki yastıpı fırlattı ve "Lan bir daha cennetimi benden alırsan döverim seni." dedi. Kaan amcam kafamı göğsüne yasladı ve "Lan ne atıyon ya minişime gelseydi." dedi.
Kaan amcamın boynundan öptüm ve "Sakin şampiyon. Ben burdayım." dedim. Hemen yumuşamıştı. Bana baktı ve kocaman gülümseyip yanaklarımdan öptü. "Sen nefesimsin be miniş." detince utanıp başımı boynuna gömdüm. "Yaaa amcaa." dedim.
Hepsi gülmüşlerdi. Yanımızda oturan Miraç amcim beni kucağına çekti ve "Tatlı şey yiyim mi seni. Şu tipe bak yaa." deyince kahkaha attım ve "Hayır. Benim tadım çok kötü. Yeme beni." dedim.
Miraç amcam "Yoo. Yicem." deyince kollarımı içeri giren dedwme uzattım ve "Dedeciimm. Kurtar beni. Oğlun beni yicek yoksaa." dedim.
Dedem beni kucağına aldı ve "Kimse benim güzelime hiç bir şey yapamaz." dedi.
Babaannem geldi ve "Altay ver bana Larayı. Yemek saati geldi." deyince dedeme yalvaran bakışlar atmıştım. Ama dedem "Sakın öyle bakma güzelim. O yemek yenilicek." dedi. Babaannemin kucağına gittim.
Babaannem benimle mutfağa girdi ve beni sandalyeye oturtup kendide yanıma oturdu. "Lara hanım bugün yemekte pilav ve tavuk var. Eğer hepsi biterse bir tane çikolata yiyebilirsin." deyince gülümsedim ve "Olleeyy. Hemen yicem o zaman." dedim. Babaannem güldü ve beni yedirmeye başladı.
.
.
Akşam olmuştu ve biz hava güzel olduğu için bahçede akşam yemeği yemeye karar vermiştik. Amcamlarşa bahçede otururken ön taraftan gelen araba sesiyle babamın geldiğini anlamıştım.
Hemen ön tarafa koşmaya başladım. Çağan amcam "Lara koşma!" deyince koşmayı bıraktım ve yürümeye başladım.
Babam arabasını park ediyordu. Arabadan inince hemen kucağına atladım ve başımı boynuna gömdüm. "Hoşgeldin yakışıklım." dedim. Kıkırdadı ve "Hoş buldum bebeğim." dedi.
"Babaa bu gün hava güzel olduğu için bahçede yemek yicez." dedim. Babam "Öylemi. Güzel olur. Ama sen sanki biraz terlemişsin. Gel seninde üstğnüde değiştirelim kızım." dedi. "Tamam babacım." dedim.
Babam içeri geçti ve odamıza çıktı. Benim odam vardı. Hatta büyük bir beşiğim vardı. Ama ne babam bensiz ne de ben babamsız yatamadıpım için birlikte babamın odasında yatıyoruz.
Babam beni yatağa bıraktı ve dolaptan pijamalarımı almaya gitti. Bende o sırada yatakta zıplıyordum. "Babaa sarı pijamalarımı getir." dedim.
"Bebeğim onlar kirli. Mavileri giyin bugün." dedi. Ama ben sarı pijamalarımı çok sevitordum ve onları giymek istiyorum. Babam yanıma geldi ve üstümü çıkardı. "Ama ben sarı pijamalarımı giymek istiyorum baba." dedim.
Babam"Kızım kirli onlar. Yıkadınlar yarın giyersin. "dedi." Amaa. Ben şimdi giymek istiyorum. "dedim. Babam" Lara bak sinirleniyorum. Gel giyin şu pijamalarını. "dediğinde gözlerimin dolduğunu hissetmiştim.
" Hani bana bir daha kızmicaktın? Söz vermiştin. "dedim. Babam yatağa oturdu ve beni kucağına çekti. Üstümü giydirirken" Özür diliyorum güzelim. Biraz yorgundum. Bu yüzden biraz da sinirliyim. "deyince" Bende özür dilerim baba. "dedim. Babam dudaklarıma minik bir öpücük kondurdu ve" Hadi gidelim bebeğim. Ben çok acıktım. Biraz daha yemek yemessem seni yicem. "dediğinde kahkaha attım ve" Aşağıda benden daha lezzetli yemekler var ya baba. Git onları ye sen. "dedim.
Babamda güldü ve benimle birlikte odadan çıktı.
Başlıyor venim sınavım.
Veee bittiii.
Nasıldı?
Beğendinizmi?
Oy ve yorum atmayı unutmayın.
Sizi çok seviyorum. Kendinize iyi bakın.
Görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LODOS'UN KIZI | TAMAMLANDI |
ЧиклитLODOS'UN KIZIYDI O. ATABEYLER'İN BİRİCİK PRENSESİ. Lara Atabeyli. O Atabeyli ailesinin en küçük üyesi. Başlama Tarihi: 1Eylül 2021♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Bitiş Tarihi: .....