Bölüm -15

5.2K 239 16
                                    


Lodos Atabeyli

                Hastaneye geldiğimizde Laraya serum vermişlerdi ve şu an uyuyordu. Kızımı böyle görmek canımı sıkıyordu. Geldiğimizden beri onu izliyordum. Bana çok kırılmıştı prensesim.

Haklıydı. Hemde sonuna kadar.

             Ama o yanımda o kadın hakkında konuşulması beni çileden çıkarıyor. Onun yüzünden benim meleğim kaç defa ölümden dönmüştü. Kızım asla ama asla o ladınla tanışmicak. O kadını aramasına izin vermicem.

            Lara yavaş yavaş gözlerini açtığında hemen yanına gittim. alnına uzun bir öpücük kondurdum ve yatağın yanındaki sandalyeye oturdum. Lara babama dönüp "Dede. Kucak."dedi. Babam Larayı kucağına aldı ve "Nasılsın kızım. Birnyerin ağrıyormu?" dedi. Lara " Boğazım ağrıyor. Ne zaman gidicez eve?"dedi.

              Annem "Melih abin son bir kontrol yapsın sonra gideriz bebeğim. "dedi. Miraç  "Ben çağıriyim Melih abiyi." dedi. Sonra babam Larayı tekrar hasta yatağına koydu.

               Sonra Melih girdi odaya. Melih Çağrının arkadaşıydı. Larada çok seviyordu onu. Melih "Oyy benim tatlı hastam. "dedi ve Laranın yanaklarından öptü. Ulan. "Gelir gelmez yapıştın yine kızıma."dedi. Lara Melihin yanağından öptü ve "Özledim seni Melihçim. Ama sende hiç gelmiyorsun bize. Darılıyorum bak."deyince ben hariç odadaki herkes gülmüştü.

           Melih "Darılma ama prenses. Gelirim yarın. Şimdi hastamla beni baş başa bırakın. "deyince diğerleri çıkmıştı. Melih "Sende Lodos."deyince "Ulan!! Babasıyım ben salak."dedim. Lara "Yoo. Git sende. Hasta doktor mahremiyeti diye bir şey var dimi?" deyince derin bir nefes aldım. Lara trip atınca cidden çekilmiyor. Ama yinede bu hallerine bile bitiyorum lan ben.

             Sinirle odadan çıktım. Kaan gülerek "Lara bebeğime bayılıyorum bee. Lodos Atabeyliyi düşürdüğü durumlara bakarmısınız. "deyince sinirle ona döndüm. Ona doğru bir adım attığımda hemen annemin yanına gitmişti. "Bak zaten sinirliyim. Sinirimi senden çıkartırım Kaan. Sus."dedim sinirle.

          Mert "Ama Kaan abim çok haklı. Lodos Atabeyli bu durumlara düşecek adammıydı. Yazık valla."dedi.

Sabır.

Sabır yarappim.

Sabır.

                "Ulan yemin ediyorum döverim ikinizide. Kapayın çenenizi."dedim. Kardeş katili edicekler lan.

Lara Atabeyli

              Babam odadan çıkınca Melih abi güldü ve "Sen yine tripmi atıyorsun babana kız?" dedi. "Evet. Amma bu seferki farklı. Babam cidden çok kırdı kalbimi."dedim.

             Melih abi yanıma oturdu ve "Anlatmak istersen anlatabilirsin prenses."dedi. "Şey. Ben babama annemi sordum. Ama babam çok sinirlendi ve bana bağırdı. "dedim. Melih abi "Öylemi. Ama baban çok pişman güzelim. "dedi. "Biliyorum. Ama biraz sürünsün. Haketti. "dedim Melih abi güldü ve "Sen öyle diyorsan. Şimdi dön bakalım arkanı. Sırtını dinliyim. "dedi. Arkamı dönüp sırtımı açtım.

                 "Melih abi. O setestekopmu?"dedim Melih abi kahkaha attı ve "Hayır prenses. Steteskop. "dedi. "Steteskop mu? Ne farklı bir isim be. Nasıl öğrendinki?"dedim. "6 yıl tıp okuyunca zorlanmıyorsun güzellik. Sende eğer doktor ya da hemşire olmak istersen bunları ezberlemek zorundasın. "dedi.

              "Hayır ben doktor olmicam. Ben oyuncu ve babaannem gibi model olucam. "dedim. Melih abi "Hmm. Öylemi. Güzel. Eminim çok başarılı olucaksın. "dedi. Sonra çubukla boğazımı kontrol etti. Sonra "Üşütmüşsün prenses. Sana bir ilaç vericem. Sabah akşam tok karnına içiceksin. Geçmiş olsun. "dedi ve başımdan öptü. Sonra babaannemleri çağırdı. Çağan amcam beni kucağına aldı ve "Uyu güzelim. Eve gidince uyandırıcam ama. Yemek yiceksin." dedi.

           "Tamam amcaşkım. "dedim. Boynumdan öptü. Gözlerimi kapattım ve kendimi uykuya attım.













Eveeett bölüm bittii.

Nasıldı?

Beğendiyseniz like tuşuna basmayı ve aboneolmayı unutmayın.

ndnndndnddjd

Yani oy verin ve yorum yapiiinnn.

Hadi bay bay.

Sizi çok çok çok çok çok çok çok seviyorum.



💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

LODOS'UN KIZI  | TAMAMLANDI |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin