7 Temmuz Perşembe.
İyi okumalar diliyorum güzeller.
.
.
.
Lara Atabeyli
Bugün çok güzel bir güne merhaba demiştim. Çünkü bugün hep birlikte dışarı çıkıyoruz. Yamaç amca da geliyor. Çok eğlenceli olacak.
Kot şortumu ve yarım üstümü giyindim ve saçlarımı bağladım. Beyaz spor ayakkabılarımı giyince hazırdım. Odamdan çıktığımda Kaan amcam kapıdaydı. Beni kucağına alınca bacaklarımı beline sardım.
"Bebeğim. Ne kadar güzel olmuşsun. " dedi. Yanaklarından öptüm ve "Sen de çok yakışıklı olmuşsun amcacığım." dedim. Amcam salona girdi ve benimle birlikte koltuğa oturdu. Yanımızda da Çağatay amcam oturuyordu.
Kollarını iki yana açınca Kaan amcamın kucağından inip onun kucağına gittim. Kafamı göğsüne yasladım ve beline sarıldım.
Kollarının arasında kaybolmuştu resmen. Dedem "Biz anneniz ile birlikte bir iş görüşmesi için bir haftalığına İtalya ya gidiyoruz. Bu sürede hepiniz birbirinize emanetsiniz. " dedi.
Dedeme döndüm ve "Neden o kadar uzun kalıyorsunuz ki dede? Ben sizi çok özlerim. " dedim. Babaannem yanıma geldi ve yanaklarımdan öpüp"Biz de seni çok özlicez kuzum. Söz işlerimizi hemen halledip gelicez." dedi.
Gülümsedim ve ben de yanağından öptüm. "Peki babaanne." dedim.
Babam "Yamaç kapıda bizi bekliyor. Sürpriz bir yere götürecek miş bizi. Hadi çıkalım." dedi. Amcamın kucağından indim ve koşarak bahçeye çıktım.
Yamaç amca buradaydı. Hızla kucağına koştum. Koltuk altlarından tutup havaya kaldırdı ve etrafında döndü.
"Hoşgeldin Yamaç amca." dedim. Yamaç amcam "Hoş buldum prensesim. Sana çok güzel bir sürprizim var. " dedi ve beni arka koltuğa bıraktı. "Ne sürprizi Yamaç amca?" dedim. "Adı üstünde sürpriz tatlım. " dedi kemerini takarken. Babamlar da gelince Yamaç amcam şoför koltuğuna oturdu ve arabayı çalıştırdı.
Babam kolunu omzuma attı ve kafamı göğsüne yasladı. Başımın üstünden öpüp "Güzel meleğim benim. " dedi. Kollarımı beline sardım ve göğsüne sokularak "Canım babam." dedim. Babam ise kollarını bedenime sarmıştı.
Mert amcam kafasını dizime koydu ve "Saçlarıma oynar mısın meleğim?" dedi. Gülümsedim ve eğilip saçlarını öptüm. Sonra okşamaya başladım.
Babaannem ve dedem yol için hazırlık yapacakları için gelmemişlerdi. Ama onun dışında herkes buradaydı.
Çağatay amcam Mert amcamın saçlarını karıştırdı ve "Gözlerin kapanmaya başladı. Uyuma. İnicez birazdan. Eve gidince uyursun. " dedi.
Mert amcam uykulu sesi ile " Biraz gözümü dinlendiricemmsadece abi. " dedi. Çağan amcam eğilip Mert amcamın başından öptü ve "Hadi biraz uyu o zaman. Ben gidince uyandırırım. " dedi. Mert amcam "Tamam." dedi.
Araba durunca başımı cama doğru uzatıp dışarıya baktım. Burası babam ile kampa geldiğimiz yerdi. Yankı amca hafifçe boğazını temizledi ve "Geldik. Bugün sizi Cemre Tepesine götürücem. Çok eğlenceli geçeceği sen eminim. " dedi.
Sesi garip geliyordu. Üzgün gibiydi. Gülümsedim ve "Sürprizini çok beğendim Yamaç amca. Teşekkürler." dedim. Yamaç amca "Rica ederim tatlım." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LODOS'UN KIZI | TAMAMLANDI |
Chick-LitLODOS'UN KIZIYDI O. ATABEYLER'İN BİRİCİK PRENSESİ. Lara Atabeyli. O Atabeyli ailesinin en küçük üyesi. Başlama Tarihi: 1Eylül 2021♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Bitiş Tarihi: .....