tae pov:
تو دفتر فاکیم نشسته بودم داشتم ب کارای شرکت میرسیدم ک صدای در اومد:
_بفرمایید
در باز شد و نحس ترین قیافه عمر 24 سالم اومد داخل:
لارا:اقای کیم یکی میخواد شمارو ببینه
_بگو بیاد داخل
بعد از گفتن حرفم با عشوه( ک کار هر روزشه-_-) چشمی گفتو رفت بیرون و...
بعله، سوکجین اومد باز بره رو مخ بنده-_-جین:عوی مرتیکه بداخلاق نمیخوای این ملخ عنترو بیرون کنی یکی دیگرو بیاری یا با بیل بیام بزنم فرق سرت؟؟؟؟
_کی؟#همین جیندا خانووووووم رو میگم.
پوکر نگاش کردم:
#هوی مرتیکه مشنگ اون جوری نگام نکن حالا انگار چی شده.
بعدم چشم غره رفت و نشست رو مبل.
و بنده همچنان خنثی در حال دید زدنش:_سخنرانیت تمامید کیم.سوک.جین؟
تو دلم فاتحه مو خوندم و:
#مرتیکه بیشور الدنگ گند اخلاق کثافت اشغال!!!!! مگه من مسخره تو جیمینم ک هی اینجوری صدام میکنین هی ( اینجا صداشو نازک میکنه) کیم.سوک.جین کیم.سوک.جین هاااااان؟؟؟؟؟ خیر سرم هیونگ شما دوتا کزخل خرچنگ کله گنده...
_بسه بسه اومدی اینجا مشتی حرف بارم کنی بری که چی بشه مثلا؟ کم سردرد دارم از اون بقول خودت جیندا حالا تو هم اومدی بری رو مخم ک چی؟؟؟؟
یا خدا بدبخت پشماش ریخت:/هممم طبیعیه با این صدا بمی ک دارم تو سرد ترینو اروم ترین حالت ممکن حرف زدم (خود شیفته:|)
اوووفففففففف خدایا.#هوی ببر پیر برا چی اینطوری حرف میزنی هاااااان؟ خیر سرم هیونگتم احمق جان!!.......
همینطور که پوکر ب دیوار نگا میکردم گوشیمو ور داشتم شماره نامجونو گرفتم بیاد جینو ببره خودم رفتم مخم موند عجباااا.
نامجون:سل...
_بیا این همسر غر غروتو ببر اومده مخمو خورده سردرد گرفتم.
@اوکی اوکی فقط کاریش نداشته باش 5 مین دیگه اون...
#یااااا یاااااااااااا خرررررر شرک من دارم اینجا برا دیوار زر میزنم؟ هن؟ناموصا من چه گناهی کردم یه مشتی احمق گیرم اف-
گوشی رو قط کردم پرت کردم رو میز که جین فهمید اگه خفه نشه الان نامجونش جنازشو میبره. من دست به سینه پوکر داشتم به صورتش نگا میکردم.
_خب؟ میگفتین اقای کیم؟!
با حالت خطرناکی بهش گفتم ک رنگش پرید.
#ام... چیزه... من چی داشت...
*تق تق تتق
*تو دلم:ای مرض الان اونجوری در میزنی فک کردی منم سمتت جذب میشم بعد بیای زیرم که چی حالا:/؟* *( منظورش لاراس:/)
YOU ARE READING
snowball ||𝐯𝐤𝐨𝐨𝐤
Romanceانتقال داده شده! در حال اپ... کیم تهیونگ، رئیس بزرگ ترین شرکت کره زندگی نچندان جالبی داره و با هیونگ های -به قول خودش-رو مخ، زندگی میکنه. جونگ کوک، هیبرید خرگوش کیوتی که خانوادشو از دست داده و تنهاست. چی میشه اگه جونگ کوک طی یک اتفاقی به خرگوش تبدیل...