روی ماهش را ببوس ‌(پایان l)

445 94 55
                                    

"امیدوارم بودم هیچوقت از دستت ندم،
امیدوارم بودم این قصه هیچ وقت به پایان نرسه.
من دیگه هیچ وقت به کابوس هام برنمیگردم.
این نوعی از درده که گذشت زمان هیچوقت نمیتونه درمانش کنه، وقتی ترکم کردی من تمام زندگیم رو به قمار سرنوشت باختم..."

.
.
.
‌.

*تمام حرف هام رو مفصل تو پارت سخن آخر بعدی میزنم. این پارت دو قسمتیه. الان فقط ازتون میخوام قبل شروع کردن داستان یه سر به کانال(لینک تو بیو هست، سرچ کنید تو تلگرام
(Jeezghoolang)
بزنید و پلی لیستی که برای دو پارت آخر ساختم رو دانلود و برای خوندن این پارت پلی کنید. آهنگ های توش خیلی به حال و هوای این دو پارت نزدیکن و فکر میکنم بعنوان هدیه میتونم زیبایی نت هاشون رو بهتون تقدیم بکنم.

یا اگرم تمایل دارید خودتون گوش کنید
لیستش اینه:

I need U (Urban Mix) by Bts

Don't leave me by Bts

Black Swan by Bts

Cornelia Street by Taylor Swift
(پاراگراف بالارو هم با الگو از همین آهنگ بی نظیر نوشتم.)

Blue&Grey by Bts

Without You by Kid Laroi and Miley Cyrus

Your eyes tell by Bts

Film out by Bts

Remember me by B.I

Fake love by bts

0X1=Lovesong by TxT

Gone by Rose

Infinity by One direction

و...

.
.
.
.

"تا کی میخوای اینطوری عین ماتم زده ها توی پیله ی خودت بمونی؟ کل این چند روز قیافه ات همینجوری داغون بوده. وعده های غذاییت رو پس زدی و روزه ی سکوت گرفتی. هرکی ندونه فکر میکنه اخیرا یکی از عزیزات رو از دست دادی. متاسفم جیمین ولی اگر منتظر پروانه شدن و آزادی ای، فکر نمیکنم این شیوه ای که پیش گرفتی کارساز باشه. قهوه ات رو بخور تا سرد نشده. کمک میکنه آروم تر بشی."

مرد با لحن سردی گفت و بعد از نگاه اجمالی به مسافرهای پر سر و صدای اطرافش، دوباره مجله ی توی دستش رو ورق زد و از قهوه ی جلوی دستش نوشید. جیمین بازهم مثل قبل سکوت کرد و کلاه روی سرش رو جلوتر کشید تا گودی زیر چشم ها و لب های کبودش رو مخفی تر بکنه. به مایع سیاهرنگ داغ توی لیوان رو به روش خیره شد. مهم نبود که یونگی چقدر تلاش میکرد تا کنترلش بکنه؛ اون قرار نبود بهش توجهی بکنه. اشک هاش خشک و کلمات درست جایی نامعلوم توی خاطراتش پنهان شده بودن.

Black Swan ∥ Vmin [Completed]Where stories live. Discover now