အပိုင္​း(3)

3.2K 97 11
                                    

"ဟတ္​ မင္​းကငါ့ကို ျပန္​ခုခံရဲတယ္​​ေပါ့ "

"​ေျဖာင္​း ​ေျဖာင္​း"

က်​ေနာ္​့ကို႐ိုက္​​ေနရင္​း ဘာစိတ္​ကူး​ေပါက္​တယ္​မသိ ပါးစပ္​ပိတ္​ထား​ေသာgagကိုအတင္​းလာျဖဳတ္​ၿပီး လႊတ္​ပစ္​လိုက္​သည္​

"အဲ့ပါးစပ္​က​ေျပာစမ္​း ​ေနာက္​မလုပ္​​ေတာ့ပါဘူးလို႔ ​ေျပာစမ္​း"

" က်​ေနာ္​့သခင္​မဟုတ္​ဘဲ က်​ေနာ္​့ကိုထိဖို႔မႀကိဳးစားနဲ႔ ထပ္​ထိရင္​ က်​ေနာ္​ခင္​ဗ်ားကိုသတ္​မိလိမ္​့မယ္​"

"ဟား....ႀကိဳက္​ၿပီ ခုမင္​းကငါ့အပိုင္​​ေလ ဘာလို႔မထိရမွာလဲ မင္​းတစ္​ကိုယ္​လံုးကိုစိတ္​ႀကိဳက္​ခ်ယ္​လွယ္​လို႔ရတယ္​ အခုအ​ေနအထားကိုပဲပန္​ၾကည္​့ပါအုန္​း ဟား..ဟား.."

"ခင္​ဗ်ားသတၱိ႐ွိ႔ရင္က်​ေ​နာ့္ကို​လႊတ္​​ေပးလိုက္​​ေလ "

"အပိုင္​လိုခ်င္​လို႔​ေခၚလာတာကိုျပန္​လႊတ္​ရ​ေအာင္​ ငါ့ကိုငပိန္​းမ်ားမွတ္​​ေနလား အ႐ုပ္​​ေလး"

"မ​ေခၚနဲ႔အ႐ုပ္​​ေလးလို႔မ​ေခၚနဲ႔!!!!"

"မ​ေခၚန​ဲ့လို႔​ေျပာ​ေလ ပို​ေခၚခ်င္​​ေလပဲ ဟတ္​ လိမၼာၿပီး နာခံတတ္​စမ္​းပါအ႐ုပ္​​ေလးရာ ကမုယ္​မ်ားမ်ားခ်စ္​လို႔ရတာ​ေပါ့ "

"လူယုတ္​မာ မ​ေခၚနဲ႔လို႔!!ခင္​ဗ်ားလို စိတၱဇ​ေကာင္​နဲ႔ က်​ေနာ္​အတူ​ေနမယ္​မ်ားထင္​လား အ​ဲ့အတြက္​​ေသပစ္​လိုက္​မယ္​ "

"အ​ေတာ္​လ်ွာ​ေစာင္​းထက္​​ေနတဲ့ ပါးစပ္​
ျဖန္​း ျဖန္​း ထပ္​​ေခၚစမ္​း လူယုတ္​မာလို႔ ကိုယ္​တကယ္​ယုတ္​မာလိုက္​မ​ွ မင္​းထိုင္​ငို​ေနရမယ္​ စမ္​...ရဲ...လား..."

"ဟတ္​ က်​ေနာ္​့ပါးကို႐ိုက္​ရံုနဲ႔ ​ေၾကာက္​ၿပီး ခင္​ဗ်ားခိုင္​းတာ အကုန္​လုပ္​မယ္​ထင္​​ေနလား ဆု​ေတာင္​း​ေလ အသားနာတာက ႐ိုး​ေနၿပီ သခင္​သာက်​ေနာ္​့ကိုျပန္​႐ွာ​ေတြ႔လို႔က​ေတာ့ ခင္​ဗ်ားဘဝသြားျပ​ီမွတ္​ "

"စကားမ်ားမ​ေနစမ္​းပါနဲ႔ သိပ္​သတၱိ​ေကာင္​း​ေနရင္​ လူယုတ္​မာလို႔ ထပ္​​ေခၚၾကည္​့စမ္​းပါ ဒီကုတင္​ကမင္​းနဲ႔ျဖတ္​သန္​းမယ္​့အခ်စ္​ညျဖစ္​သြား​ေစရမယ္​ ​ေနာက္​ၿပီးမင္​းသိထားဖိုက မင္​းသခင္​အႏုတ္​စုတ္​ဂုတိစုတ္​ကို​ေၾကာက္​​ေနရင္​ အခုခ်ိန္​မင္​းကိုယ္​့လက္​ထက္​​ေရာက္​လာစရာအ​ေၾကာင္​းကိုမ႐ွိ႔ဘူး"

365(လွည္​့စားမူ႔)Where stories live. Discover now