အပိုင္​း(4)

2.9K 122 33
                                    

"က်​ေနာ္​နားလည္​ပါၿပီမမ​ေလး စိတ္​တိုင္​းက်ျဖစ္​​ေစရပါမယ္​ "

"မလုပ္​ပါနဲ႔ "

"Ph မခ်နဲ႔အုန္​း ​ေဇယ်.....အ႐ုပ္​​ေလး ဘာ​ေျပာလိုက္​တယ္​ ကိုယ္​မၾကားလိုက္​လို႔"

"အဲ့လိုမလုပ္​ပါနဲ႔"

"ဒါဆို မင္​းလိမၼာ​ေလ ကိုယ္​သူ႔ကိုလႊတ္​​ေပးထားတာ​ေတာင္​ အရမ္​းၾကင္​နာရာက်​ေနၿပီ မင္​းအခုလိုအခ်ိဳး​ေတြနဲ႔ မင္​းအတြက္​​ေရာ မင္​းသခင္​အတြက္​ပါ ကိုယ္​အာမမခံႏိုင္​ဘူး မင္​းကို​ေတာ့မ​ေသ​ေစရပါဘူး စိတ္​ခ်"

"သခင္​့ကို လႊတ္​​ေပးပါ "

"Ok ​ေလ မင္​းအခ်ိဳးကို ကိုယ္​​ေစာင္​့ၾကည္​့မယ္​ မဟုတ္​ရင္​​ေတာ့ မင္​းသခင္​လည္​း​ေသရမယ္​ မင္​းလည္​းငါ့ကိုမခ်စ္​လာသ၍ အခု႐ွိ႔​ေနတဲ့​အခန္​းကမင္​းရဲ႕အပိုင္​ပဲ တစ္​သက္​လံုးခ်ဳပ္​​ေႏွာင္​ထားၿပီး တရိရိႏွိပ္​စက္​ျပမယ္​ ​ hello ​ေဇယ် လႊတ္​ထားလိုက္​ၿပီးရင္​မ်က္​​ေျခမပ်က္​​ေစာင္​့ၾကည္​့ထား ph ခ်လို႔ရၿပီ "

"သခင္​့ကို လြတ္​လြတ္​လပ္​လပ္​​ေနခြင္​့​ေပးပါ ​​ေျပာ​ေနတာၾကားလား!!သခင္​့ကိုမထိနဲ႔လို႔!!"

"မင္​း​ေစာက္​ခ်ိဳးျပင္​ရင္​​ေတာ့ စဥ္​းစား​ေပးရတာ​ေပါ့"

"သခင္​့ကိုလြတ္​လပ္​ခြက္​့​ေပးပါ သခင္​့ကိုလႊတ္​ထား​ေပးပါ သခင္​့ကိုမထိပါနဲ႔ သခင္​့ကိုမထိပါနဲ႔ သခင္​့ကို..

" တိတ္​စမ္​း.!!!ခ်စ္​မွန္​းသိလို႔​ေရာင္​့တက္​မလာနဲ႔"

"သခင္​့ကိုမထိပါနဲ႔ ဟင္​့ ဟင္​့ သခင္​့ကိုဘာမွမလုပ္​ပါနဲ႔"

"မင္​းသခင္​ကို ဘဝကူး​ေကာင္​းဖို႔ လာဘ္​ထိုးသလိုျဖစ္​သြားမယ္​ ပါးစပ္​ပိတ္​လိုက္​​ေတာ့ "

"အဲ့လိုမလုပ္​ပါနဲ႔ဗ်ာ ဟင္​့ က်​ေနာ္​ ဟင္​့ ဟင္​့ ​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​ "

"ဟတ္​ ခုနက ကတ္​ကတ္​လန္​​ေနတဲ့ pet​ေလးဘယ္​​ေပ်ာက္​သြားပါလိမ္​့ "

"သခင္​့ကို ဘာမွမလုပ္​ဘူးလို႔ကတိ​ေပးပါ "

"မင္​းငါခိုင္​းတာကို လိမ္​လိမ္​မာမာ လုပ္​​ေနသ၍​ေပါ့ "

365(လွည္​့စားမူ႔)Where stories live. Discover now