7. Bölüm

6.3K 268 49
                                    

Hi bitch!

Canım çok sıkkın amk!

sık sık bölüm atamayacağım!

LGS'NİN AMK!

Neyse bölüme geçelim!

Oy vermeyi ve satır arası yorum yapmayı unutmayın!

İyi okumalarrrr!

----

Belis'ten

Çocukları okula bırakmıştım ve şuan kendi okuluma gidiyordum. Böyle deyince de bir tuhaf oldu ama olsundu.

Okula vardığımda, arabamı güzelce park edip indim ve sıra olmuş öğrencilerin yanına doğru gitmeye başladım. 

Tam müdür konuşmaya başlayacağı zaman telefonum çaldı. Baktığımda Barış arıyordu. E babacığın telefonunu açmamak olmaz eHe. Ceza almak istemem. Popom acıyor amk!

Telefonu açıp, kulağıma götürdüğüm an Barış'ın telaşlı sesi geldi.

"Güzelim, Uzay okulda kavga etmiş! Neyi var bilmiyorum!"

NE?!

Daha okul başlayalı ne kadar oldu amk?!

Dur, Ya bir şey olduysa yavruma!

"Tamam hayatım! Ben çocukların okuluna geçiyorum!" Deyip hızla arabama doğru gittim. Şuan ceza alıp almam umrumda değildi. Benim canımın ne halde olduğu belli değildi!

Tuana'dan (Küçük yenge)

Şuan Toprak'ın istediği dosyaları hazırlıyordum. Bugün çocukları okula Murat bırakacaktı. 

Dosyaları hazırlayınca Toprak'ın odasına doğru gitmeye başladım. 

Kapının önüne gelince Toprak'ın endişeli sesini duydum, "Tamam hemen geliyoruz!" Ne? Nereye? Kiminle? Neden bu kadar endişeli? Dur! Çocuğuma bir şey olmuş olabilir mi?!

Bu düşünce aklıma gelince hiç beklemeden odaya daldım. Ben girerken, çıkmak üzere olan Toprak ile çarpıştık. Toprak bunu takmadan direkt söze başladı, "Aras okulda kavga etmiş! İyi mi kütü mü bilmiyorum!" Ne?! Aras! Sözlerine devam etti, "Ben de seni çağırmaya geliyordum, hadi gidelim!" Belimden tuttuğu gibi hızlı hızlı ilerlemeye başladı. Ben de ona ayak uydurdum.

Murat'tan

Bugün izim günümdü, bu yüzden okula çocukları ben bırakmıştım. Benim neden çocuğum yok!

Çünkü daha evlenmediniz salak!

Ay evet sevgilim var ağlayın bitcslaağğrr!

Adı İrem ( @Merizcn ) oldukça güzel bir kız. E tabii benim sevgilim!

Neyse size daha fazla sevgilimi anlatmayacağım. Nazarınız değer, kem gözlüler siziiii! 

ANAAA ben abimlere çocukları okula baktığımı söylemedim.

Dur arayam.

Acaba hangisini arasaaamm...

O PİTİ PİTİ YAPCAM!

   O piti piti karamela sepeti. Terazi lastik jimnastik. Biz size geldik bitlendik. Hamama gittik temizlendik. Pit pit o piti piti piti. O o piti piti piti piti. Dersimiz matematik. Öğretmen otomatik. Toplamayı öğrendik. Tenefüste eğlendik!

BELİS - Gerçek Ailem -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin