(Haha, DNF és Karlnap utalás :] )
Clay háza előtt álltak.
-Hát, megint itt vagyunk.-mondta Clay, miközben a kulcsait kezdte keresni a zsebében. George minden másodpercben izgatottabb lett. Ő be fog menni CLAY házába, és TANÍTANI fogja! Clay előre ment, és kinyitotta az ajtót. Beléptek a házba. George körülnézett. Jobbra volt a konyha és a nappali, balra pedig egy lépcső és az étkező. Előtte egy folyosó, aminek volt pár ajtaja, amik különböző szobákba vezettek. Levették a cipőjüket, és elindultak a folyosón. A falon pár kép volt. Családi fotóknak tűntek. George megállt egynél, amin Clay volt kiskorában, majd egy halk nevetést hallott maga mögül.
-Mi az?-kérdezte, le sem véve a szemét a képekről.
-Semmi, csak aranyos vagy, amikor fókuszálsz valamire.
George lefagyott.
-Fogd be.
Még jobban a fal felé fordult, így próbálva elrejteni a vörös fejét.
-Menjünk fel a szobámba.-mondta még mindig kuncogva, a lépcső felé mutatva.
-Sosem mondtad, hogy van egy húgod.
George egy kép felé fordult, amin Clay volt, mellette pedig egy fiatalabb lány.
-Ja, van egy húgom. Én őt Dristának hívom, ő engem pedig Dreamnek. Ez ilyen családi dolog, azt hiszem.
-Hívhatlak Dreamnek?-kérdezte mosolyogva George.
-Uhm, persze.-felelte Clay, majd felmentek a lépcsőn.
A második emeleten négy ajtó volt, Clay bement a másodikon, George pedig érdeklődve követte. Nagy, tiszta szobába érkezett. Úgy érezte, mintha otthon lenne. Ott, Clay szobájában, Clay-el. Beleszippantott a levegőbe, aminek virág illata volt.
-Szeretem a virágokat, ezért vannak olyan illatú gyertyáim. Ha lennének igaziak, biztos, hogy kidögleszteném mindet.
George elmosolyodott, majd körülnézett. Az ajtóval szemben lévő falon polcok voltak. Bal oldalt az ágya és az asztala, jobb oldalt pedig a szekrénye. A polcokon könyvek, és sulis cuccok voltak. A földön puha szürke szőnyeg, a hatalmas ablakok előtt hófehér függöny. Az asztalán egy nagy számítógép volt, az ágyra pedig egy laptop volt téve. A falon egy hatalmas, egész alakos tükör volt kifüggesztve, rajta pedig matricák és képek. Ekkor vette észre, hogy a laptop mellett egy macska fekszik. Odament hozzá, és megsimogatta.
-Patchesnek hívják.-mondta Clay, majd leült George mellé a hatalmas ágyon. Némán simogatták a békésen alvó macskát.
-Szép szobád van.
-Szeretem tisztán tartani.-válaszolta a szőke, és felemelte a tekintetét, hogy a szemébe nézhessen. Clay lassan felállt, elment az asztaláig, kinyitotta a fiókot, kivett belőle egy radírt, egy ceruzát, és felvett egy papírt az asztalról.-Akkor kezdünk?
-Igen, de jobb felszerelés kéne.
Elkezdett matatni a táskájában, majd előhúzta a tolltartóját, és Clay kezébe nyomta. Ahogy ezt a mozdulatsort végrehajtotta, a kezeik lágyan súrolták egymást.
Vajon milyen lehet megfogni a kezét, vagy megölelni úgy, mint ahogy legutóbb a mosdóban?
George elpirult.
Ne, ne most gondolj ilyeneket!
(Ugrás)
-Szóval igen, az árnyékolás nagyon fontos.-magyarázta George. Már 30 perce, hogy elkezdtek rajzolni.-Szerezhetnénk neked egy rendes készletet! Tudok egy írószerboltot a közelben. Mit gondolsz Dream?
YOU ARE READING
Veled ~DNF~
FanfictionGeorge élete lassan szétesik. Zaklatják, és nincs jó kapcsolata a családjával. Minden megváltozik, amikor egy új diák, Clay érkezik iskolájába, és George barátja akar lenni. Clay olyan érzéseket ébreszt benne, amiket nem tud megmagyarázni. Szerelem...