Már négy éve, hogy George és Dream elkezdtek járni. Végeztek az iskolában, és összeköltöztek. Volt állásuk, kerestek pénzt, de ami számukra fontosabb volt, ott voltak egymásnak. Ebben a fejezetben visszalátogatnak a városba, ahol régen laktak (vagyis ahol a sztori játszódott)
-Gyere!-kiáltotta Clay kinyújtva a kezét, egyenesen a víz felé húzva a másikat.-Emlékszel erre a partra?
-Hogy ne tudnék?-kérdezte nevetve, majd ámulva körülnézett.
-És arra napra, amikor megtanítottál rajzolni, és majdnem megcsókoltalak?
-Olyan, mintha tegnap lett volna...
Éjszaka volt, a víz mentén sétáltak, egymás kezét fogva. A korom fekete égen ezer csillag világított, tükröződtek a vízen, akárcsak a hold. Hirtelen Clay megállt, és mélyen a másik szemébe nézett.
-George, szeretlek. Emlékszem, amikor legelőször megláttalak abban a hülye iskolában, és hogy mennyire megszeppent voltál. Minden nap boldoggá teszel, te vagy az életem fénye, de komolyan. Még mindig ugyanannyira szerelmes vagyok beléd, mint a kezdetekkor. Az egész életemet veled akarom tölteni.
Matatni kezdett a zsebében. George lélegzete elállt. Ez most tényleg igazi? Sosem gondolta volna, hogy valaha egyáltalán esélye lesz Clay-nél, ő pedig éppen...
-Hozzám jönnél, George?
-IGEN!-kiáltotta, miközben könnyek hullottak a szeméből, és nevetve átölelte a szőkét. Elszakadtak egymástól, Clay pedig felhúzta az ujjára a gyűrűt.
-Nagyon jól áll.-mondta vigyorogva, majd neki is lecsöppent egy könnye.
-Nagyon szeretlek, Dream.
-Én is nagyon szeretlek, Georgie.
Az ajkaik találkoztak.
Az igazság azonban ez:
Egy kórház falai több imát hallottak, mint bármelyik templomé.
Egy repülőtér falai több igaz csókot láttak, mint egy esküvői oltár. Viszont ez a csók igazabb volt, mint bármelyik másik. Clay és George, George és Clay. Együtt igazak.
Amennyire messze csak tudtak, elköltöztek a városból. Később összeházasodtak, és örökbe fogadtak két kisfiút. Mindennél boldogabbak voltak. Ők, négyen. Immár négyen igazak.
Új könyv kész! Ilyenkor mindig kicsit nehéz elengedni ezt a sztorit, nagyon imádtam írni, de már érkezik a következő! Remélem az is ennyire fog tetszeni :) Mindenképpen kiteszek egy fejezetet ide, ha elkészült az első fejezet :]
Nagyon köszönöm a sok sok támogatást amit adtok, vigyázzatok magatokra, és remélem, hogy találkozunk az új könyvnél! <3
YOU ARE READING
Veled ~DNF~
FanfictionGeorge élete lassan szétesik. Zaklatják, és nincs jó kapcsolata a családjával. Minden megváltozik, amikor egy új diák, Clay érkezik iskolájába, és George barátja akar lenni. Clay olyan érzéseket ébreszt benne, amiket nem tud megmagyarázni. Szerelem...