Κεφάλαιο τέταρτο

26 4 0
                                    

Μετά από λίγη ώρα αφού είχαμε ξαπλώσει καθόμουν και κοίταζα το κενό μέχρι να με πάρει ο ύπνος.

Yoongi's POV

Άνοιξα τα μάτια μου και κοίταξα για λίγο τον καθρέφτη μπροστά μου.

Γύρισα πλευρό και ήμουν έτοιμος να πειράξω τον Jimin μα δεν ήταν εκεί.

Σηκώθηκα όρθιος και πήγα προς την κλειστή πόρτα.

Άρχισα να ακούω φωνές από το σαλόνι.

Η μία φωνή ήταν του Jimin την άλλη όμως δεν την γνώριζα..

Για κάποιο λόγο με ψιλοπειραξε που γελούσε ο Jimin με κάποιον άλλον στο σαλόνι.

Δεν ξέρω γιατί με ενοχλεί τόσο αυτό.

Ακόμα και εχθές που πήρα την πρωτοβουλία να τον φιλήσω ένιωσα πολύ περίεργα.

Μωρέ λες να ερωτεύτηκα?

Μπαα βλακείες για να σπάσω πλάκα θα είναι..

Ξαφνικά τους άκουσα πάλι να γελάνε από μέσα.

Πήγα μπροστά από τον καθρέφτη και έβγαλα τη μπλούζα μου.

Είχα γρατσουνιές και μελανιές από το ξύλο που έφαγα χθες...

Το πρόσωπο μου ευτυχώς ήταν σε μια καλύτερη κατάσταση.

Ανακάτεψα λοιπόν τα μαλλιά μου περισσότερο και βγήκα από το δωμάτιο πηγαίνοντας στο σαλόνι.

Έφτασα στο σαλόνι και στάθηκα πίσω από την πολυθρόνα που καθόταν ο Jimin.

"Jim...δεν μου ανέφερες πως είχες παρέα.."είπε ο άλλος ο τύπος και ο Jimin γύρισε να με κοιτάξει.

Χαμήλωσα το βλέμμα μου και του χαμογέλασα λέγοντας του"καλημέρα"

Γουρλωσε για λίγο τα μάτια του βλεποντας το σώμα μου μα μου χαμογέλασε και εκείνος.

"Καλημέρα...θέλεις καφέ ή να φας τίποτα?"με ρώτησε και σηκώθηκε από την πολυθρόνα.

"Έναν καφέ αν έχεις όρεξη φτιάξε μου σε παρακαλώ"του απάντησα και έκατσα εγώ εκεί που καθόταν.

"Με συγχωρείς..δεν ήξερα πως είχε παρέα..μήπως σας ενοχλώ?"είπε ο τύπος που μιλούσε με τον Jimin.

"Όχι καλέ δεν μας ενοχλείς...είναι μια χαρά"του είπα κοιτάζοντας αδιάφορος.

"Εντάξει λοιπόν..πως σε λένε?"με ρώτησε.

"Yoongi...Min Yoongi εσένα?"με κοίταξε περίεργα.

"Εσύ δεν είσαι ο τύπος που ζήτησε πριβέ μαθήματα στη σχολή?"με ρώτησε και εγνεψα καταφατικά.

~My angel...My demon{yoonmin}Where stories live. Discover now