"Μου έλειψες...μου έλειψε το άρωμα σου...το άγγιγμα σου..."του είπα και έκλεισα τα μάτια μου.
Ανεβήκαμε πάνω στο διαμέρισμα και εγώ μπήκα να κάνω μπάνιο.
Ελουσα κανονικά τα μαλλιά μου και τώρα έριχνα νερό για να φύγει η σαπουναδα.
Εκείνη λοιπόν ήταν και η στιγμή που άκουσα την πόρτα της τουαλέτας να ανοίγει.
"Έιιι Yoongi βγες έξω!!"του είπα και άρχισα να κρύβομαι.
Κοίταξα τον Yoongi ο οποίος φορούσε μόνο το μποξερακι του.
"Ξέρεις έχω δει όλα τα σημεία σου Jimin δεν χρειάζεται να κρύβεις αυτή την ομορφιά!"μου είπε και ήρθε να με φιλήσει.
Έβγαλε το μποξερακι του και μπήκε στη μπανιέρα μαζί μου.
"Τι λες να το πάμε αλλιώς σήμερα?"με ρώτησε μα εγώ δεν απάντησα.
Εκείνος χαμογέλασε στραβά και έπεσε στα γόνατα
Πήρε τη στύση μου στο χέρι του και αφού έπαιξε μαζί της λίγο την έβαλε όλη στο στόμα του.
Ένα ρίγος ευχαρίστησης άρχισε να διαπερνά όλο μου το σώμα μου και οι αναστεναγμούς μου άρχισαν να ακούγονται μέσα στον χώρο.
Αφού έβαλε αρκετές φορές τη στύση μου στο στόμα του άρχισε να την γλειφει σαν να είναι γλειφιτζουρι.
Η ευχαρίστηση που μου έφερνε εκείνη τη στιγμή δεν μπορούσε να αποτυπωθεί με λέξεις...
"Y-Yoongi...νομίζω θ-θα χ-χυσω.."του είπα.
Σταμάτησε να γλείφει τη στύση μου και είπε ενώ είχε τα χείλη του κολλημένα πάνω της.
"Τόσο γρήγορα θα χύσεις αγάπη μου?ακόμα δεν έχει ξεκινήσει το καλό!"
Σηκώθηκε όρθιος και με γύρισε από την άλλη και μου έριξε μια χαστουκιά στον κωλο.
Μπήκε απότομα μέσα μου και άρχισε να μπαινοβγαίνει σιγά-σιγα.
"Μμμ Y-Yoongi...πιο γρήγορα"του είπα μα συνέχισε να μπαινοβγαίνει μέσα μου με αργές κινήσεις.
"D-Daddy?"του είπα και ξεκινησε να μπαινοβγαίνει μέσα μου γρήγορα και βίαια.
"Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο μου έλειψες!"μου είπε και άρχισε να αφήνει πιπιλιες στον λαιμό μου.
"D-Daddy...σ-σε παρα-αχχ καλώ δεν μπορώ να το κρατήσω άλλο!!"του είπα μα δεν μου απάντησε τίποτα.
"Μπορώ?"τον ρώτησα και βγήκε από μέσα μου.
"Χύσε μωρό μου!"μου είπε και αφέθηκα αφήνοντας τα υγρά μου να βγουν.
YOU ARE READING
~My angel...My demon{yoonmin}
FanfictionΟ Jimin ένα νεαρό αγόρι το οποίο έχει πάθος με τον χορό και τη μουσική αποφασίζει να ζητήσει από τον κολλητό του Hoseok να τον αφήσει να δουλέψει στη σχολή χορου-γυμναστηριο του.Οι πρώτες του ώρες στη δουλειά κυλούν ευχάριστα μετά όλα αλλάζουν. σκη...