Έτσι με πήρε ο ύπνος χωρίς να το καταλάβω.
Ξύπνησα το πρωί με έναν τρομερό πονοκέφαλο.
Ένιωθα κάτι να με πιέζει στη κοιλιά.
Σήκωσα το σεντόνι που ήμουν σκεπασμένος και είδα ένα χέρι τυλιγμένο πάνω στη κοιλιά μου.
Γύρισα να κοιτάξω το πρόσωπο του ατόμου που με κρατούσε και ήταν ένα πανέμορφο αγόρι που κοιμόταν.
Τι στο διάολο έκανα χθες?
Προσπαθούσα για αρκετή ώρα να θυμηθώ τι έγινε χθες και στο μυαλό μου όλη την ώρα τριγυρνούσε αυτή η πρόταση.
"Τότε δεν μου μένει άλλη επιλογή"
Μα τι στο καλό έκανα χθες???
"Χμ? Ξύπνησες?"
Ακούστηκε η φωνή του τύπου που με ειχε αγκαλιά.
"Πως είσαι σήμερα μικρέ?"
Με ρώτησε και εγώ είχα μείνει κόκαλο και δεν μιλούσα.
"Καλά εγώ φταίω που μίλησα καληνύχτα"
Είπε και ξάπλωσε αλλά αυτή τη φορά πάνω μου.
Τον έσπρωξα και σηκώθηκα όρθιος.
"Ναι...εμ εγώ πρέπει να φύγω.."
Με τράβηξε από το χέρι και έπεσα πάλι πάνω στο κρεβάτι.
"Πως σε λένε;" Ρώτησα και εκείνος φάνηκε να κοιμήθηκε
Τόσο γρήγορα κοιμήθηκε αυτός;
Τον σκουντηξα για να δω αν όντως κοιμάται και δεν φάνηκε να κάνει τίποτα.
Ξέφυγα από τα χέρια του έβαλα τα παπούτσια μου και έφυγα.
ευτυχώς ήμουν σε περιοχή που ήξερα κοντά στο σπίτι μου.
Έφτασα έξω από το σπίτι μου δεν έβρισκα τα κλειδιά μου οπότε πήρα τα εφεδρικά κλειδιά που εχω
....
Έκανα ένα ντουζ έβαλα μια φόρμα ένα φανελάκι και τα αθλητικά μου.Πήρα τη τσάντα μου μαζί έβαλα ένα μπουκάλι νερό πήρα τα χαρτιά μου και έφυγα από το σπίτι μου με προορισμό τη σχολή χορού.
....
"Ααα κυριε Park γεια σας!!"ακούστηκε η φωνή της Yoona από το γραφειο.Μια νεαρή κοπέλα λίγο πιο κοντή από εμένα με κάστανα κυματιστά μαλλιά.
"Γεια σου Yoona...έφερα τα χαρτιά μου!"της είπα καθώς έβγαζα τα χαρτιά μου από τη τσάντα.
"Ναι..αα κύριε Park έχω να σας πω..σήμερα θα κάνετε μάθημα με την τάξη του κυρίου Jung γιατί κάτι του έτυχε..μου είπε πως είσαι ο κατάλληλος για την τάξη αυτή του χιπ χοπ...έχετε τη δική σας τάξη που ξεκινάει σήμερα ηλικίας 16-25 ετών περιμέναμε καθηγητή για να ξεκινήσει η συγκεκριμένη τάξη..επίσης έχετε ιδιωτικό μάθημα με τον κύριο Min Yoongi στις 8."
YOU ARE READING
~My angel...My demon{yoonmin}
FanfictionΟ Jimin ένα νεαρό αγόρι το οποίο έχει πάθος με τον χορό και τη μουσική αποφασίζει να ζητήσει από τον κολλητό του Hoseok να τον αφήσει να δουλέψει στη σχολή χορου-γυμναστηριο του.Οι πρώτες του ώρες στη δουλειά κυλούν ευχάριστα μετά όλα αλλάζουν. σκη...