Την χαιρέτησα και βγήκα από τη σχολή
Σταμάτησα σε ένα περίπτερο να πάρω ένα μπουκάλι νερό μιας και δεν είχα άλλο μαζί μου και είχα λίγο ακόμα δρόμο μπροστά μου.
Ξαφνικά άκουσα διάφορους ήχους από ένα στενό.
Κοίταξα όσο πιο διακριτικά μπορούσα και είδα 4 τύπους.
Οι δύο κρατούσαν τον έναν κάτω στο πάτωμα και ο άλλος ήταν πάνω του και τον χτυπούσε.
"Τι άλλο θέλετε από εμένα?"Άκουσα μια γνώριμη φωνή και γύρισα γρήγορα το κεφάλι μου για να κοιτάξω καλύτερα.
Ο τύπος που κρατούσαν κάτω και χτυπούσαν ήταν ο Yoongi.
Αμέσως άφησα την τσάντα μου κάτω και έτρεξα προς το μέρος τους σπρώχνοντας τον τύπο που χτυπούσε τον Yoongi.
Οι άλλοι δύο τύποι που κρατούσαν τον Yoongi ήρθαν σε εμένα.
...
Αφού κατάφερα να τους ρίξω και τους 3 κάτω πήγα δίπλα στον Yoongi.
"Εε..Yoongi είσαι καλά?"του είπα και τον ακούμπησα στον ώμο.
Εκείνος έκανε έναν μορφασμό πόνου και είπε "Ναι μια χαρά".
Άνοιξε τα μάτια του και με κοίταξε.
"Δεν χρειάζεται να μείνεις εδώ.."μου είπε ενώ ήταν ακόμα ξαπλωμένος κάτω στο πάτωμα.
"Φυσικά και δεν θα μείνω εδώ..ούτε και εσύ θα μείνεις εδώ!"του είπα.
"Τι εν-"πήγε να μιλήσει να πριν προλάβει να ολοκληρώσει αυτό που πήγαινε να πει τον σήκωσαν στα χέρια μου.
"Τι κάνεις?θα γίνουμε θέαμα σε όλη την γειτονιά.."είπε και έλειψε το πρόσωπο του στον ώμο μου.
Δεν του απάντησα.
Με μια κίνηση πήρα το σακίδιο του και το δικό μου και ξεκίνησα να προχωράω προς το σπίτι μου.
Η αλήθεια είναι ότι όλοι μας κοίταζαν περίεργα μα δεν με ένοιαζε και τόσο.
Το μόνο που με ένοιαζε αυτή τη στιγμή ήταν ο Yoongi.
Μα τι έχω πάθει?δεν τον ξέρω καν...γιατί νιώθω έτσι όταν είμαι δίπλα του?
Αχχ Jimin συγκεντρώσου.
Μετά από λίγο φτάσαμε στην πολυκατοικία μου.
Εκείνη τη στιγμή έφτασε και η Mina η κοπέλα που μένει απεναντι μου.
"Jimin τι έγινε?"ρώτησε ανήσυχη.
"Τιποτα...μπορείς να ανοίξεις την πόρτα λίγο?"εκείνη εγνεψε και κράτησε την πόρτα για να περάσω.
STAI LEGGENDO
~My angel...My demon{yoonmin}
FanfictionΟ Jimin ένα νεαρό αγόρι το οποίο έχει πάθος με τον χορό και τη μουσική αποφασίζει να ζητήσει από τον κολλητό του Hoseok να τον αφήσει να δουλέψει στη σχολή χορου-γυμναστηριο του.Οι πρώτες του ώρες στη δουλειά κυλούν ευχάριστα μετά όλα αλλάζουν. σκη...